Bitenler #33

Merhabalar, aslında kısa süre önce bitenler yazısı yazmıştım ve hatta yazıyı böldüğümden bahsetmiştim sizlere ancak böldüğümü yazamadan bir o kadar daha ürün bitirdim yine :) Hiiiç lafı uzatmadan yorumlama kısmına geçmek istiyorum. 


Avon BB Saç Kremi, severek kullandım ve hatta yakın zamanda yorumlayacağım, o yüzden bu ürünün yorumu için takipte kalın :) 

Elseve Mucizevi Yağ Şampuanı , adını nasıl yazacağımı bilemedim ama en mantıklısı bu herhalde.. Neyse şampuanı daha çok eşim kullandı. Evet saçlarını yumuşacık yaptı bende kullandığım zaman yumuşaklığı hissettim. Hatta saç kremsiz bile tek başına çok başarılıydı ancak eşimin saçında kepek sorunu olduğundan sıkça bahsediyorum ve tam azalmıştık ki bu şampuan çoğalttı. Bende kepek gibi bir soruna sebep olmadı. 

Avalon Organics Biotin B Kompleks Terapisi, çok çok severek kullandığım bir şampuan oldu 16bloggerla2016 etkinliğinde tanıştığım ürünlerden biriydi. Detaylı yorumlarım için tık tık..



Listerine Ağız Bakım Suyu, milyon defa aldığım yine alacağım ürünlerden biri daha.. Özellikle daha hafif tatı sürekli alıyorum ve çok severek kullanıyorum. 

Batiste Kuru Şampuan, çok severek kullandığım ürünlerden biri daha, şimdi bir muadil keşfettim, yakında ondan bahsedeceğim sizlere.. 

Farmona Tonik, yine severek kullandığım bir ürün, herhangi bir reaksiyona sebep olmadı, cildimi derinlemesine temizleyip, sıkılaştırmasını çok sevdim. Detaylar için tık tık..

Nivea Makyaj Temizleme Sütü,  Göya hassas gözler için göz yakmayan formüle sahip ama her göz makyajımı temizledikten sonra gözlerimi kıpkırmızı oldu son zamanlarda. Ama yüz temizliği için oldukça başarılıydı. O yüzden bende yüz makyajımı temizlemede kullandım ve hiç sorun yaşamadım. Tam tersi hem temizlik yapıp hemde cildimi nemlendirmesini çok sevdim. 



Vineyard Duş Jeli, kullandığım en en güzel duş jellerinden biriydi.Kokusu,yapısı tam benlik ancak bitti ve tekrar bulamıyorum. Detaylı yazısı yakında blogda olacak :) 

Dusch Das, markası bu mu bilemedim ama herhalde böyle yazılıyor. Bu duş jelini anneme Almanya'dan akrabaları getirmiş, biraz kullandıktan sonra ondan çaldım :) Ben bitirdim, çünkü hem fresh hemde tatlı bir kokusu var ve kalıcılığı çok iyi :) 

Fa Deodorant, bu kokuyu çok seviyorum. Sanki beni dinamikleştiriyor ama deodorantlar uzun kullanımlı ürünler olduğundan bu aralar bu tarz ürünlerin kokularından sıkılıyorum. Yani evdeki farklı deodorantlarıma şans vereceğim.


Freeman Peeling Maske, hem vücut hem yüz için kullandığım güzel bir maskeydi, detaylar için tık tık..

Flormar Brush Cleanser, bol alkollü tatlı bir kokuya sahip olan pudra,far ve genelde toz ürünleri kullandığım fırçalarda başarılı olan ancak fondöten ve kapatıcı fırçalarımı temizleyen bir fırça temizleyici :) Tekrar alıp almama konusunda kararsız kaldım :) 

İsana Sıvı Sabun, kokusu çok yumuşaktı. Ellerime güzel nem verdi ve tırnaklarıma da zarar verdiğini düşünmüyorum. Bu sebeple denk gelirsem tekrar alabilirim.



 Mustela Çatlak Öncesi Kremi, Hamileliğimin başından beri sabah akşam kremlenip, yağlanıyorum çatlaklardan korunmak için ancak son 1 aydır Mustela'nın bu minnaklarını kullanıyorum, çok da memnunum ve tam boyunu almayı planlıyorum. Detaylar için tık tık.

Yves Rocher Maske, Kokusu muhteşem, özellikle cilde ışıltı vermesini çok sevdim. Tekrar alır mıyım biraz kararsızım şu aralar ama detaylarını okumak isterseniz tık tık ..

Loccitane Vücut Yağı, mini boyunu kullana kullana her gün daha çok almak istediğim bir ürün haline gelen bu minik yağla aramızda büyük bir aşk var. İnanılmaz güzel kokuyor ve çok güzel nem verip uzun süre de bu nemi cildinize hapsediyor. Evde şu an 1 tane vücut yağım kaldı onu bitirir bitirmez ilk alacağım yağ olacak. Eğer Loccitane mağazasına yolunuz düşerse lütfen benim için gidip bir koklayın, bayılacaksınız. Eşimin tarifiyle bebek kokusu :) 

Loccitane El Kremi, tam bir el kremi delisiyim, ancak Loccitane kremlerin her zaman gözümde farklı bir yeri var. Yapıları, kokuları muhteşem ve ağırlık yapmadan elinize ve tırnaklarınıza bakım yapan muhteşem kremler :) Ancak evde o kadar çok el kremim var ki onları bitirmeden tekrar almamaya kararlıyım yoksa gözüm kapalı gidip Loccitane el kremi alırdım. 


Bio Oil, siz saydınız mı ben saymadım çünkü :) Özellikle bu aralar kuruyan bacaklarıma bol bol kullanıyorum. Göbek,basen ve göğüs bölgemde de Mustela'nın kremini alana kadar kullanacağım.

H&M Tırnak Sertleştirici , yine bir Yeşim klasiği tabiki kokusu çok güzel :) Tırnak sertleştirici olarak yapısı biraz farklı.. Jel kıvamda ve uygulama sonrası kolay kolay kurumayan bir ürün. Bu sebeple bana çok pratik gelmedi. 

Avon Yeşil ve Mor maskara, maalesef çok kullanmadan kurumuşlar, çöpe gidiyorlar.. 



Laction Detox Maskesi , çok sevdim. Sanki tüm cildimi en derinden temizledi ve gözeneklerimi açtı. Yedeği var olmasa da alırdım zaten :) 

Benefit Gorgeus Fondöten, bayıldım resmen :) Hafif yapısıyla orta kapatıcılığıyla çok kısa sürede dibini gördüğüm bir fondöten oldu. Mutlaka tam boyunu alıp, ayrıca yorumlayacağım :) 



Benri Pamuk, hiç sevmedim. Tel tel ayrılıp heryere yapıştı resmen.. 

Diadermine Burun Bandı, yine sevmediğim bir ürün. Beklediğim performansa sahip değildi bana göre değil ..

İpek Pamuk, en sevdiğim, sürekli aldığım. Özellikle bu organik adı altında geçen ürünü muhteşem, dağılmadan rahatlıkla kullanıyorum.

Evet bitenlerin sonuna geldik, bir sonraki yazımda görüşmek üzere :) 









Yorumlar

  1. Yine süper bi bitenler yazısı emeğine sağlık canım :) burun bandı bim de satılanları da dene ben başarılı buldum.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim canım benim :) Bim de satılan bantları mutlaka deneyeceğim. Nivea ve Holika Holika'dan sonra sevdiğim herhangi bir burun bandı olmamıştı, ama belki o bantları da severim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder