Flormar Alışverişi

Merhabalar, özellikle Garanti Bankasının bonus kampanyalarını çok seviyorum. Zaten alışveriş yapacaksam yanında ekstra para kazanmak iyi oluyor ve bunlarla da kozmetik alışverişlerimi yapmayı çok seviyorum. Çünkü gerçekten çoğu ihtiyaç olmayan ürünler oluyor ve kendini tatmin etmek adına bonusları kullanmak çok eğlenceli oluyor. 


Kimisi çekiliş için kimisi ihtiyaç kimisi de merak ettiklerim :) Nailart setini çok merak ediyordum mesela ve 5 TL olunca aldım hemen. Şu kahverengi göz kalemi mesela 1 TL :) Ojelerden 1 tanesi benim diğerleri çekiliş için sanırım taneleri 1-3 TL arası değişiyor. Far 5 TL ydi bu da muhtemelen çekiliş hediyesi olacak. Mesela maskaraliner çok beğenildi bulunamıyormuş diye sizlere hediye edeceğim ürünler arasında yine :) 

Flormar ın aslında özellikle yazın güzel hediyeleri ve indirimleri oluyor ama zaman zaman çıkardığı yeni koleksiyonları da sitelerinden incelerken bir bakıyorum sepete attığım ürünler oluyor ve kargolarının hızlarını çok seviyorum. Bugüne kadar hiç sorun yaşamadım 2 gün içinde geliyor adım adım size mesaj atılıyor, hizmet süper yani.. Benim gibi online alışveriş yapmayı seviyorsanız bence zaman zaman gözatın sitelerine :) 

Yorumlar