Loccitane Shea Butter Hand Cream

Merhabalar, ben özellikle Loccitane'ın set ürünlerini ve çantalarını çok seviyorum. Hem çok dayanıklı oluyor çantaları hemde kullanışlı :) Genelde seyahatlerimde makyaj malzemelerimi mini çantalarda taşımak istediğimde çok pratik oluyor. Neyse efendim amacım tabiki mini çantalarını almak değil :) Ürünleri denemek her zaman daha önemli :) Yine öyle tanıştığım Loccitane'ın mini el kremi gönlüme taht kurdu. Bitirdim ve yorum kısmına geçebilirim artık. 


Kalbim yamuk ama krem süper :) Mini boydu zaten ve bu ürünün aynısından kaç tane bitirdiğimi artık hatırlamaz durumdayım. Evde bu kadar el kremim olmasa hiç çekinmeden tam boyunu alacağım ama maalesef evde fazlasıyla el kremim var. 

İçerisinde Shea yağı, bal, tatlı badem sütü, ylan ylang esanslarıyla mis gibi bir kokuya sahip olan size elinizi tertemiz hissettiren bir krem. Balsam olarak geçse de ben pek balsam kıvamında olmadığını düşünüyorum. Ki öyle olsa pek sevmezdim herhalde. 

Ancak uygular uygulamaz cilde pürüzsüzlük veren farklı bir krem. Hemen emilip yağlı bir his bırakmıyor ve gün içinde sürekli yenileme ihtiyacı hissetmiyorsunuz. 

Bu kremin bir de köpük formu vardı ki onu çok severek kullanıyordum ancak satışta olmadığını öğrendiğim günden beri karalar bağlamış durumdayım. 

Neyse efendim lafı çok uzatmayacağım, Loccitane mağazalarına gittiğinizde eğer ürünlerini hiç denemediyseniz benim gibi mini setlerini tercih edip birden fazla ürünü deneyimleme imkanına sahip olabilirsiniz. Tüm kullandığım ürünlerini çok sevdim ama el kremleri benim için her zaman daha farklı.. 

Bu arada ürünün indirimsiz fiyatları şu şekilde;

  • 30 ml      28 TL
  • 75 ml      58 TL
  • 150 ml     80 TL



Yorumlar

  1. bu kadar pahalı olmasaydı bir şans verebilirdim :(

    YanıtlaSil
  2. Bazen indirime giriyor aslında o sırada depolamak lazım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder