Moshos Garden Saç Bakım Kompleksi

Merhabalar, uzun zaman önce %50 indirim yapan moshosgarden ın sitesinden merak ettiğim ürünleri almıştım. Ee stoklar fazla olunca kullanmak, yorumlamak zaman alıyor. Hamileliğimin başından beri kozmetik ürün alışverişinden soğumam ile evdeki stoklarımda yavaş yavaş azalmaya başladı ve diğer ürünlere de fırsat vermeye başladım. Neyse sonunda çok merak ettiğim Yağı kullandım gelelim yorumlarıma :) 



Moshos Garden ürünlerini seviyorum çünkü içerikleri temiz ve özellikle gebelik dönemimde daha çok takıldığım temiz içerik için bana çok iyi geliyor. İçim rahat kullanıyorum. 

Ürünün içeriğinde Argan yağı, Çörek otu, Ylang ylang çiçeği, Badem, Zeytin ve Hint yağı bulunuyor. Eee bu kadar yoğun kokulu yağlar bir araya gelince bu yağında kokusu oldukça yoğun bitki kokusu.. 

Yağ, özellikle kuru,yıpranmış ve mat saçları canlandırıp,güçlendirmek amacı olan bir ürün ancak fazla kullanmamak şart. Fazlası saça ağırlık veriyor ve sanırım bu sebepten damlalıklı bir ağzı var.

Uygulama şekli ise aslında 3 4 damla tabi saçınızın boyutuna göre bunu siz belirleyebilirsiniz, ürünü elinizde biraz ısıtıp tutam tutam saç ortasından uçlara doğru uyguluyorsunuz. 10 dakika bekledikten sonra yıkayıp duruluyorsunuz. Ben duş sonrası da 1 2 damla saçıma uyguluyorum. Fazlası dediğim gibi saça ağırlık veriyor ancak az ve saçınızın istediği kadar kullanırsanız çok da verimli sonuçlar alabilirsiniz.

Benim gözlemlediğim etkileri,  uzun vadede saçlarımdaki koparak dökülmeyi gözle görülür şekilde azalttı. Daha kolay taranır hale getirdi. Ve resmen saç derimin nefes aldığını hissettim. Ve hamileliğimin başından beri yok olan dalgalarımı tekrar gün yüzüne çıkarttı. 

Çok severek kullanıyorum ancak maalesef sayfalarını tekrar incelediğimde yağın olmadığını fark ettim. Ee bu biraz üzdü beni ama farklı alternatiflerini inceleyeceğim sayfalarında.. Şimdilik hoşçakalın..



Yorumlar