Vineyard Collection Duş Jeli

Merhabalar, yaklaşık 1 1,5 sene önce bir alışverişim sırasında sepetime attığım bir üründü. Bir duş jelini ne kadar sevip bağlanabilirim ve hatta o da piyasadan yok olur hiç bir yere bulamayacağımı nereden bilebilirdim ki ? 


Bildiğiniz şarap şişesine benzeyen muhteşem duş jelim. Bitti ve bittiğine de inanılmaz üzüldüm. Kokusunun kalıcı ve en sevdiğim yani içerisinde üzüm çekirdeği özü var. Ayrıca farklı bir sıkılaştırma sağlaması sebebiyle daha çok sevdim nedense.

Ayrıca cilde inanılmaz yumuşaklık veriyor ve kokusu hem fresh hem de tatlı :) Keşke tekrar bulabilsem, bir de bu ürünün vücut losyonu var o da aynı şekilde muhteşem kokuyor ama kıyamıyorum kullanmaya, tekrar bulamazsam diye bir gün kıyıp kullanacağım günü merakla bekliyorum.

Eğer sizde denk gelirseniz lütfen bana mail atın,ya da bu yazıya yorum bırakın. Şimdilik hoşçakalın :) 

Yorumlar