Yeni Favorim 5 Film

Merhabalar, son zamanlarda yaşadığımız üzücü olaylardan sonra evden pek de çıkasım gelmiyor. Hatta mecbur kalmadıkça çıkmıyorum. Malum eve tek parça gelme garantimiz olmadığı bir ülkedeyiz. Bende bu sıralar bol bol film izledim ve beğendiklerimi sizlerle paylaşacağım. 



Geçmişin Laneti, David ve Eveleigh geçmişte kötü bir olay yaşarlar ve yeni bir yere tanışırlar. Bu olay sonrası Eveleigh tedavi görür ancak hamile olduğunu öğrendiğinde ilaçlara ara vermesi gerekir ve anlattığında eşinin bile inanmayacağı olaylar yaşar. Bir solukta izleyemedim aslında bölüm bölüm sıkıldım ancak sonu öyle güzeldi ki sıkıldığıma pişman oldum. Korku gibi gözükse de aslında gerilim filmi bence ve kesinlikle izlemeye değer..


Tutsak, Jessica ve Evan evleri soyulduktan sonra farklı bir eve taşınırlar. Ancak tuhaf bir komşuları vardır ve gizemli bir hayat yaşamaktadır. Merakına yenik düşen Jessica komşusunun hayatını fazla merak edince komşusunun büyük sırrını öğrenir. Soluksuz izlediğim bir filmdi, özellikle Jessica karakteri rolünün hakkını vermişti ve onun duygularını net olarak hissettim. Yine korkuyla alakası olmayan gerilim filmiydi. 


Dayanılmaz Zulüm, başarılı bir boşanma avukatının trajikomik hayatını konu alan film, romantik komedi tadında eğlenceliydi. Beklenmedik süprizlerle dolu muhteşem bir film. Zaman zaman kahkahalarla gülüp zaman zaman da şaşkınlık içinde kalacağınız ve kesinlikle tavsiye ettiğim bir film. Süpriz olması adına bence konusunu çok okumayın, daha keyifli oluyor..



Bu Aşk Fazla Sürmez, hızlı evlenen bir çiftin evliliklerini ayakta tutmak için çabalarını izleceğimiz film, romantik komedi türünde eğlenceli bir film.. Sonu süpriz olmalı bence bu filminde konusunu okumayın :) 


Mükemmel Bir Düğün, kadrosunda tanıdığım oyuncu olmayan ama yine de bir cesaretle izlediğim bir film. Komedi oldukça arka planda bırakılmış bir romantik komedi. Yine de son zamanlarda izlediğim filmlerin içinde iyiler arasındaydı. 


Evet son zamanlarda severek izlediğim filmler bunlardı. Ben artık film bulmakta zorlanıyorum ve belki sizlerde benim gibi arayış içindesinizdir diye bu yazı dizisini güzel filmler yakaladıkça paylaşıyorum. Şimdilik hoşçakalın..











Yorumlar