23. - 24. Haftalar Gebelik Günlüğüm

Merhabalar, 23 ve 24. haftayı da geride bıraktık. Artık kızım ve ben tosun olma yolunda hızla ilerliyoruz ve mutlu sona az kaldı. 


Mor gözaltlarımdan anlayacağınız gibi artık hem heyecandan hem de tospamın hareketlerini fazlasıyla hissediyor olmamdan uykusuz günler başladı. Videosunu yakalamaya çalışıyorum ama akıllı kız hissediyor sanki çekildiğini hemen sakinleşiyor. Yoksa dışarıya attığı tekmeler iyice hissedilir oldu. 

Göbeğim çok çok fazla büyümedi çünkü son 4 haftadan beri dikkat ediyorum yediklerime çok değil ama biraz gıda intoleransı testime göre beslenmeye çalışıyorum ve anında kilo alımım yavaşlıyor :) Son 4 5 haftada sadece 1.750 alarak hamilelik tarihimde rekora koştum. Çünkü aman kalsiyumu eksik omasın diye bol bol peynir tereyağı süt tüketiyordum ama onlara toleransım olduğundan fütursuzca kilo alıyordum. Onları dengelediğim zaman normale döndüm. 1 Ayda 4 kilo almak nerde 1.750 nerde :) İsteyince oluyormuş.

Kızıma kavuşamayı bekliyorum yine gıda intoleransı testime göre beslenerek aldığım kilolardan kurtulacağım. Ama en en önemlisi kızımın sağlıklı olması..

Neyse bu haftalarda maalesef bulantılar yine başladı. Çok değil ama rahatsız etmeye başladı bile. Mide yanması yaşanırmış bu haftalar ama ben çok yaşamıyorum. Bazen özellikle akşamları hafif mide yanmalarım oluyor. 

Beril'in fazla hareketli olması bazen zorluk çıkarsa da daha bu konuda yolun başında olduğumun farkındayım ileride ne taklalar atacak tahmin ederken bile çok mutlu oluyorum.

Şişmeler oluyordu ayaklarımda bileklerimde ellerimde ama sebebini çözdük, günde 5 litre su içmeyince şişlikler de olmuyor. Doktorumun dediğine göre ilk su içme dediği gebe benmişim. Biliyorsunuz daha önce 12 litre su içmişliğim var 24 saatte :) Tam o hastalıktan kurtuldum diyordum yine başladı. Ama durduruyorum kendimi yoksa Erikli'ye ortak olacağız :) 

29'unda yine kontrolümüz var ve meşhur şeker yükleme testini yaptıracağız. Şüpheli değilim şeker olduğuna ama bebeğim için sağlıklı olmak zorundayım. O yüzden kan alımı sürecine katlanacağım. Doktorumu çok seviyorum herşeyi tek tek mantıklı bir şekilde açıklıyor size ve aklınızda hiç soru işareti kalmıyor. Ankara'daysanız tavsiyemdir DR. Yeşim GÜREL



Yorumlar