Deli Ormanlı

Merhabalar, dün sevgili Ankara etkinlik in daveti ile Deli Ormanlı Film ekibi ile yapılan özel gösterime gittik. Gittik diyorum çünkü yine yanımda Merto 'da vardı :) 



Yapımcılığını Sugarworkz ve Taff Pictures'in üstlendiği, senaryosunu Ali Tanrıverdi ve aynı zamanda filmin yönetmeni olan Murat Şeker'in yaptığı harika bir film. 

Oyuncu kadrosu süperdi zaten. Sarp Levendoğlu, Birce Akalay, Danny Williams, Neriman Derya Şensoy, Gürkan Uygun gibi tanıdık isimler mevcuttu. Ve her sahnesini şaşkınlıkla izledim. Film için şunu diyemiyorsunuz bu sahnede şu olur, çünkü öyle olmuyor sizi süprizler karşılıyor. 

Konusu eşini kaybeden ve hayata küsen eski boksörün ringlere geri dönmesi için yapılan türlü oyunları içeriyor. Sonunda özellikle çok şaşırıyorsunuz. Neyse konusuyla ilgili çok kopya vermeyeceğim merak edin :) 

Ben şahsen filmi beğendim. Aslında ilk başta beğenmediğimi düşündüğüm Gürkan Uygun'un oyunculuğu aslında süperdi sonradan anladım. Nedeni ise farklı bir mafya karakterini oynaması ve karaktere gıcık olmam. Ama eşim çıkışta karaktere gıcık olduysan demek ki iyi oynuyormuş dedi ve o an anladım gerçekten de iyi oynadığını :) 

Herkesin emeğine sağlık, süper bir filmdi. Özellikle Türklüğü dile getirip, vurguladıkları için de ayrıca tebrik ederim. 

Bence kesinlikle izlenesi bir film :) 




Fragman ile sizlere veda ediyorum. Şimdilik hoşçakalın..


Yorumlar