Hamilelikte Kabızlık Sorununa Basit Çözüm ?

Merhabalar, hamilelik denilince akla artık kabızlık gelir oldu. Hem yediklerimizden hem de gebelikten maalesef sık sık kabızlık yaşıyoruz. Ben özellikle gebelik öncesi de bu sorunu çok yaşayan hatta denemediği yöntem kalmayan biri olarak koşuyorum. Hani televizyon dizilerinde filmlerde görürüz müshil atarlar içeceklere ve tuvalate koşar insanlar ben kaşık kaşık içsem de hiçbir şey olmayanlardanım :) 

Eee haliyle gebelikte de çok fazla sorun yaşar oldum bu konuyla ilgili. Ama sevgili annem beni kırmızı bibere alıştırdı. Şaka değil doktoruma da söylediğimde şaşırmıştı, bildiğiniz salçalık kırmızı biber, benim derdime derman oldu. 

                                                                 ( Görsel Alıntıdır)

Evet yukarıda gördüğünüz kırmızı biberleri yemek olarak tüketebilirsiniz. Çiğ olarak tüketebilirsiniz, salatanıza, çorbanıza, makarnanıza aklanıza ne geliyorsa hepsine karıştırıp tüketebilirsiniz. Tabii gebelikte çiğ tüketilmemeli. 

Ben çorba yaparken, sabah menemen yaparken kullanıyorum. Hatta erişte makarna yaparken bile minik minik doğrayıp karıştırıyorum. Vee düzenli olarak tuvalet ihtiyacımı gidermemi sağlıyor. 

Umarım size de faydalı olur. Böyle bir konuda yazmak istemezdim ama arkadaşlar arasında bile en çok dile gelen konu hamilelikte bu olduğu için sizler için yararlı olması adına paylaşmak istedim. 

Şimdilik hoşçakalın..


Yorumlar