HC Hair Care Bitkisel Bakım Kompleksi

Merhabalar, aöf sınavlarından dolayı biraz ara verdiğim yazılarıma bomba gibi bir ürün ile başlamak istiyorum. 16bloggerile2016 ve biraltibirsifirescisemblogblulusmasi etkinliğinde tanıştığım Hc Hair Care Bitkisel Bakım Kompleksi nden bahseceğim sizerle :) 


Fotoğraf bana ait, çok özendim güzel bir fotoğraf olsun istedim. İstediğim ışık ve zamanı yakalayınca tam da istediğim gibi oldu. Daha bir içime sindi :)Artık ürünü nasıl sevdiysem çok fazla fotoğraflayıp en iyisini bulmaya çalıştım.

Şimdi gelelim ürünün içeriğine, E, B, B1. B2 . B6, B12 vitamini, Buğday yağı, Dulavratotu, Papatya, Biberiye, Kekik, Çörekotu yağı, Hint yağı, Sinemake, Isırgan otu ve .Organik Zeytinyağı var. Ama bana sorarsanız ben yoğun olarak Papatya ve Çörekotu yağının kokusunu alıyorum. İlk bakışta dikkatimi çeken tamamen bitkilerden oluşması ve bu da sizi evde tek tek uğraşmaktan kurtarıyor. 

Ürünün etkileri için sitesi ve kitapçığında yer alan bilgiler ise;

  • Saç uzatma hızında artış
  • Doğal bakım
  • Kepek ve saç derisi sorunlarına çözüm
  • Kolay şekil alan, hacimli saçlar
  • Yıpranmalara karşı koruma
  • Dökülme karşıtı
Ürünü eşim ve ben kullandık. Ancak tüp mide ameliyatının dezavantajı olarak saç dökülme sorunu yaşayan eşime daha da iyi etki gösterdi. Özellikle eşimin kepek sorununu 2. kullanımdan itibaren durdurdu. Eşimin saçına ürünü ben uyguladığımdan yağı uygularken ilk gün ile sonraki uygulamalar arasındaki saç dökülme farkı arasında uçurumlar var. Şaka gibi ama ilk uygulama en az 50 saç telinin elimde olması ve 2. uygulama esnasında sadece 3 4 saç telinin olması beni çok şaşırttı. Bu kadar hızlı etki beklemezdim. Çevreden aldığımız tepki de çok olumlu insanlar saçının çoğaldığını farkediyor. Ee tabi eşim çok mutlu sonuçtan. 

Yalnız bu tarz ürünlerde en önemli nokta düzenli kullanım. Biz haftada 2 veya 3 gün duş öncesi saçımıza bolca yağı masajla yedirip, 1 2 saat bekletiyoruz ardından yıkıyoruz ve duş sonrası herhangi bir şey uygulamıyoruz. 

 Ben saçlarıma bakım yapmak için sadece bu ürünü kullanıyorum artık uçlarındaki çatallaşmalar, dökülmeler, hamilelikte zayıflayan saçlarıma çok iyi geldi. Saçlarıma verdiği ışıltıyı doğal hacmi de çok sevdim.

Ayrıca cam şişede olmasıyla daha da sağlıklı olduğunu düşünüyorum. Sonuçta cam sağlıktır.

Bitkisel içeriği ile hamileliğimde bile güvenle kullanabiliyorum. Bu sebeple benim ve eşimin kesinlikle favori ürünleri arasında oldu ve biz bittikçe alacağız mutlaka :) Bu arada eşimin saçının öncesini çektim ilerleyen günlerde ürünle ilgili tekrar yazı paylaşacağım ve bu sırada biraz daha yoğunlaşmış olur saçları ve farkı çok net anlayabilirsiniz. 

Sitesinde hc-complex i öyle güzel anlatmışlar ki benim yazım sönük bile kaldı güzelliğini anlatmakta. Fiyatı 55 TL ve şu an indirimde, online alma seçeneği sayesinde bir tık uzağınızda.. 



Yorumlar