Mat Oje Sevenler

Merhabalar, geçtiğimiz aylarda Pastel markasına ait Satin Finish mat top coat ı kaybetmiştim ve yeni mat top coatlar alsam da bir türlü sevemedim. Ama sonunda hiç ummadığım bir yerde buldum matlaştırıcımı :) Ve gelsin bol bol mat ojeler.. Artık mat görünüme o kadar alışmıştım ki artık parlak ojeler çok cazip gelmiyor.


Diğer matlaştırıcılardan farkı kadifemsi bir his oluşturması :) Bu güzellik sayesinde her ojenin mat rengini almak zorunda değilim, istediğim ojeyi sürdükten sonra üzerine 2 kat uyguladığım hem kadifemsi bir yapısı oluyor hem de mat oluyor :) İşte benim favorilerimden birkaçı :) 



En sevdiğim renklerden biri :) Pütürlü yapısı ojenin yapısıyla alakalı, biraz Kalyon oje inceltici kullanıp yapısını düzelteceğim. 


Yıllardır aradığım renk :) Matlaşınca efsane oldu tabii :) Pastel 139 


Bunlarda yaz renkleri :) 



En en sevdiğim de bu oldu herhalde. Hani tam vişne çürüğü, kırmızının en koyu tonu ve gerçekten çok sevdim. 

Evet son zamanlarda mat oje düşkünlüğümü de alışverişsiz atlatmayı başardım. Eğer sizde mat ojeleri seviyorsanız boşuna renkleri tek tek almayın, alın bir Pastel matlaştırıcı bütün ojeler mat olsun :) 
 Hemde fiyatı 10.90 TL gayet uygun bence :) 









Yorumlar