Nascita Cashmere Zeytinytağlı El Ve Tırnak Balsamı

Güneşli bir Ankara sabahından merhabalarrrr :) Pek alışkın değiliz böyle güzel güneşlere, ya güneş olur kötü olaylar yaşanırdı ya da güneş olmazdı. Ama çok şükür toplum biraz daha sakinleşti ve içimiz biraz daha ferah ama tabiiki olanları unutmadık, unutmayacağız ! Elimden geldiğince uzak durmaya çalışıyorum gündemden ama bazen denk geldiğimde de günlerce üzülüyorum, Allah şehit ailelerine sabır versin. 

Neyse umarım artık kötü olaylar yaşanmayacak ve toplumsal huzurumuz dengede olacak :) 
Bugün sizlere bir süredir denediğim İnstagram üzerinden de sizlerle paylaştığım Nascita markasının el ve tırnak balsamından bahsedeceğim. 


Ben bu ürünle 16bloggerla2016 etkinliğinde tanışmıştım ve inanılmaz sevdim. İlk olarak ambalajdan bahsetmeden geçemeyeceğim. Zeytinyağlı olan ürünün ambalajı da zeytini temsilen yeşil olması çok mantıklı olmuş bence ve kapağının kullanımı da oldukça rahat. Aç kapa kapaklar gibi değil ve fazla kullanımı engelliyor. Böyle ürünleri daha çok seviyorum. 


Balsamın yapısı oldukça yoğun ve şu gördüğünüz miktar iki elime de yeterli geliyor. Hatta ilginç bir deneme yaptım. Hani kollarımızın kenarında minik sivilcelenmeler olur da ne yapsak geçmez ya aslında sebebi kuruluktur. Ve genelde kremlenmeye üşeniriz bende el kremi sürerken geceleri ürünü koluma da uyguladım ve 3. gecenin sonunda sivilceler ve kuruluk hemen hemen yok olmuştu :) Biliyorum el ve tırnak için ama kolumdaki kuruluğa ve sivilcelenmeye çok iyi geldi. 

Ürünün içeriğinde nemlendirmek için zeytinyağı, tırnak etlerini yumuşatmak içinde B3 vitamini bulunuyor. Kremi uygular uygulamaz bir süre elinizde yağlı his bırakıyor ancak rahatsızlık hissedemeden yok olup gidiyor ve yerine yumuşacık eller bırakıyor. Ben ürünü geceleri uyguluyorum ve ellerime verdiği yumuşaklıktan çok memnunum. Hani tırnak etleri kopar genelde bizde onları yeriz ya ben bu ürünü kullandığımdan beri tırnak etlerimde kopma veya çatlama olmadı. Yoğun yapısı sebebiyle bence manikür sonrasına da oldukça uygun bir krem. Fiyatı da 5.90 TL ve ben bir krem canavarı olarak 1,5 aydır kullanıyorsam ve hala yarılanmamışsa bence oldukça başarılıdır. 

Genel olarak Nascita firmasının genişleyen yelpazesi dikkatimi çekmedi değil. Kafamda almayı planladığım bir kaç ürünü var yeni bir ürün daha çıkarırlar mı onu da beklesem mi diye düşünüyorum. Ancak online alışveriş seçeneği her zaman daha cazip gelmiştir ve bir süre daha beklemeyi planlıyorum ama bence sizde sitelerine bir gözatın, şu ana kadar denediğim ürünlerinden hep memnun kaldım. 



Yorumlar

  1. ben de fırçalarını merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Kullanıcıları çok memnun yorumları okudum benimde alacaklar listemdeler 😍

    YanıtlaSil

Yorum Gönder