Yeni Dizim

Merhabalar, aslında İnstagram adresimden dile getirdim ama buradan da bahsetmek de yarar var. Blogum artık kozmetik blogu değil daha çok yaşam blogu artık ne aklıma gelirse ne paylaşmak istersem onu paylaşıyorum sizlerle.. Bu sebeple son zamanlarda takıntım olan bir dizi hakkında konuşmak istiyorum sizlerle..


Downton Abbey, yeni dizim :) Ben Digitürk Dilediğin zamandan kolaylıkla dizi izliyorum. Hatta bu sayede artık tv izlemiyorum. Zaten üzücü haberleri görüp çocuğumu etkilemek istemiyorum. Çünkü maalesef memleketi ben kurtaramayacağım. 

Neyse bu dizi 1912 zamanlarına ait, o zamanı en güzel yansıtan dizilerden biri herhalde. Arkada görülen köşkte yanan ilginç olaylar ve tarihi yansımaları ele alan ilginç bir dizi. Türklerden hatta Çanakkale Savaşından bile bahsedildi. Ki en çok gururumu okşayan Çanakkale'ye gitmekten korkan askerlerdi. Gücümüzü kabullenmişler :) 

6 sezon olan bu dizinin dezavantajı 8 9 bölün olması. Ben bir günde 8 10 tane izliyorum çünkü, bana göre az kalıyor bölümler yani.. Ama ilk bölümlerde sıkılsam da sonrasında büyük heyecanla izlediğim dizilerden oldu. 

Ben özellikle tarihi dizileri çok seviyorum. Aslında daha çok Kraliçe'lerin hayatları ilgimi çekerdi am bu dizi de benim gibi tarih seven birini etkiledi :) 

Tabiki bu diziyi de bitirdim ve yeni dizilere yelken açtım bile yakın zamanda yine dizi yorumlarım ve tavsiyelerimle sizlerle olacağım şimdilik hoşçakalın :) 

Yorumlar