Yesimdedisatis Açıldı :)

Merhabalar, çok fazla soru alıyordum satış yapıyor musunuz ? Stoklarınızı satıyor musunuz diye ? Hatta kullandığım lipbalmları ve rujları almak isteyenler dahi oldu. Ama bazı ergenlerin yaptığı düşüncesiz yorumlar sebebiyle canım sıkkındı instagram da satışta da böyle insanlarla karşılaşacağımı düşündüm ve açamadım hesabı ama bir cesaret 2 gün önce açtım ve hem güzel insanlarla tanıştım ve 1 satış dahi yaptım.


Evde stoklarımda bekleyen ve genellikle hiç açılmamış ürünleri satıyorum. Veya rengi koyu gelmiş ama 1 2 kere denediğim ürünleri satıyorum. Vee piyasa fiyatının altında satıyorum büyük rakamlar kazanma gibi bir derdim yok ilk başta tanınmak istiyorum sonra daha farklı projelerim olacak. El işlerinin iyi olduğunu bildiğim bir ablamla ortak projelerimiz olacak şimdilik stoklarımı satıyorum :) 



Yeni ürünler ekliyorum sürekli, bir süre daha stoklarım çok olduğundan bir çok ürün ekleyeceğim. 

Ptt kargo ile gönderim yapıyorum ve havale,eft ile ödeme alıyorum. Ürün ayırma yapıyorum belli bir süre bekletebiliyorum, İlginizi çeken ürünler varsa beklerim satış hesabım yesimdedisatis


Yorumlar