Bu Bir İsyandır !

Merhabalar, belki ben hamile olduğumdan belki de insanların okumadan yorum yapması ya da herkesin yaş zeka sınırı olmadan yorum yapabilmesi sebebiyle canım oldukça sıkkın İnstagram konusunda.. 


Ben ki ne kadar pozitif insanım beni bile delirtiyorlar pesss. Gelelim sebebine, blogda çok yaşamıyorum ama İnstagram da fotoğrafların altına gelen saçma sapan yorumlara cevap vermeye ben utanır oldum. Ya da kendince kendisi mükemmelmiş gibi ya da benim mükemmellik iddiam varmış gibi gereksizce yorum yapanlara başta çok sakin kaldım. Taki bu sabaha kadar. Yukarıda bir şeyi kötü yapmış olmamın sebebini açıklıyorum okumadan kendince dalga geçer gibi yorum yapıyor sonrasında uyardığımda hatasının farkına varıp işi espiriye vurup kapatmak yerine kendisi make up artist gibi hala yorum yapmaya devam ediyor. Anlamıyor böyle gereksiz eleştiri yapınca madalya takan var da bizim mi haberimiz yok ? 

Benim mükemmelik iddiam yok hatta bir çok yerde kendimle bile dalga geçen bir insanım. Ama ben yeterli açıklamayı yapmışsam sende bir zahmet oku be kardeşim. Ergen yorumları diyordum ama maalesef normal insanlar da yapıyor. 

Bunu sadece kendimde değil bir çok sosyal medya hesabı yorumlarında okuyorum. Seni sevmiyorum falan yazmışlar birine ? Sevmiyorsan yazma, bakma ,görme o senin sıkıntın ? Benimde kişilik olarak sevmediğim ama paylaştıklarında ilgimi çeken şeyler olan insanlar var. Takip etmiyorum zaten keşfette çıkıyor ilgimi çeken şeyi okuyup geçiyorum ama fotoğrafın altına ya da dm den saçma sapan şeyler yazmıyorum. Biraz saygı !


Çok bu tarz yorumlar almıyorum ama gördüğümde de sayfalarca şey yazasım geliyor ama yazmıyorum çünkü onun yaptığı saygısızlığa ben saygı duyuyorum. Çizgim hep böyle olmuştur, böyle olacaktır. Ama bundan sonra bu tarz yorumların cevabını verip, şahsı da engelleyeceğim. Bütün gün o yorumu kafama takamayacağım, madem o kadar eleştirecek kadar aklın var neden engellediğimi de anlarsın kardeşim. 

Sanmayın ki eleştiriye açık değilim. Tam tersi çok severim sürekli etrafımdaki insanları bu konuda yoklarım beni eleştir nerede hatalarım var diye.. İnsanız sonuçta, şöyle de yorumlar oluyor makyaj yakışmamış, ya da ojenin rengi güzel değil. Bunlar zevk meselesidir ve bu tarz yorumlara cevabım gülümseme oluyor ve ciddi ciddi inceliyorum. Ve inanın hiç kızmıyorum. Çünkü benim tarzım farklı zaten aynı mantıkta düşünmemizi beklemiyorum. 

Ama hakaret içeren yorumlar,ya da tekrar belirtiyorum benim ellerim mükemmeldir ya da yüzüm mükemmeldir dediğim bir cümle hiçbir yerde bulamazsınız öyle egoları olan bir insan değilim yakından tanıyanlar bilirler... Yani ben mükemmelim demiyorum ama sen kendini makeup artist cilt bakım uzmanı hissedip ukala yorumlar yapıyorsun pes... 

Yazmasaydım çatlardım herhalde, benim gibi bu tarz sorunlardan herkes şikayetçi biliyorum ve sonu da gelmeyecek biliyorum. Ama lütfen yorum yaparken dikkatli olun. Unutmayın ki 1 cümle ile siz de rezil edilebilirsiniz yapmıyorsak insanlara saygımızdan ! 




Yorumlar