30. Hafta Gebelik Günlüğüm

Merhabalar, günden güne tombikleşen, oturduğu yerden kalkamayan ben birazcık kilo vermişken ödem başladı veee yine isyannn :) 


Bugün hem aöf sınavı hem de Çay yolu köyünde Katremiz isimli sıcacık aile ortamına sahip mekanda kahvaltı keyfi yaptık sevgili blogger arkadaşlarımla :) Antakya mutfağına hakim herşeyin doğal yapıldığı birbirinden güzel lezzetleri tattık. İnanılmaz güzeldi. Katılan herkes sıcacık insanlardı ve mekanında aile ortamı olması sebebiyle çok keyifli bir etkinlikti. Yakında detaylarından mutlaka bahsedeceğim ama şimdi 30. haftada neler oldu ondan bahsedeceğim sizlere.. 

Beril sanırım dönmedi hala yani kafamız yukarıda :) Napsın çocuk annesine yakın olmak istiyor :) Ama umarım bir an önce döner çünkü gerçekten suda doğum yapmak istiyorum. Szezeryan gibi bir seçeneği düşünmek dahi istemiyorum. 

Bu hafta artık çorap giymek oturmak kalkmak zorlaştı. Kendimi daha yorgun hissediyorum. Biraz yediğime dikkat ederek ki yine gıda intolerans testi sağolsun kilo vermiştim ama baktım ki 2 günde hoop geri geldi. Oysa hala dikkat ediyordum yediklerime sonra ayak bileklerimde şişme fark ettim ve o an anladım ki kilo değil ödemdi. Herkes niye ödem tutmadın hala diyordu sanki ödem tutmak zorundaymışım gibi sonunda oldu diye üzülüyordum ama yine bir Yeşim klasiği olarak 5 litre su içince baktım ki ödemler giitti :) Çünkü ben tuzlu yemiyorum hatta 0 tuz ile besleniyorum ödem tutmak imkansız gibiydi ama fazla ayakta kaldığımdan olmuştu sanırım. Neyse gelen kilolar tekrar gitti en azından 1 2 kilo ve keyfim yerine geldi. Gıda intolerans testi hala işe yarıyor ve çok mutlu oldum. 

Vuslat Hanımla yazıştım gece doğuma gelecekmiş çok mutlu etti beni :) Doktor değil dost edinmişim meğer :) Ah bir tanısanız o kadar pozitif ki .. 

Neyse Beril geceleri biraz daha olsa erken uyumaya başladı ve bende sayesinde rahatladım. Çünkü çok çılgın hareket ediyordu ve uyku zordu benim için. Ama benim sevgili kızım gece uyuduğu için gündüz uyanmak için bahane arıyor. Bu sabah babasının eli karnıma değiyormuş uyurken bir uyandım babasının elini tekmeliyor bizim tospa :) İlla erken uyandıracak beni :) 

Günler sıcaktan dolayı zor geçse de her geçen gün kızıma biraz daha yaklaştığım için çok mutluyum. 

Ben 38. hafta doğacağını düşünerek son 7 hafta diyorum. Ama o ne zaman gelmek isterse gelebilir. Seni seviyoruz Berilikoooo..



Yorumlar