32. Hafta Gebelik Günlüğüm

Merhabalar, Beriliko'yu gördük yine artık randevular sıklaştı 2 hafta bir gidiyoruz kızımızı görmeye.. Bu hafta çok fazla değişik şey yaşadım anlatmak için sabırsızlanıyorum. 


Bir kere artık tostopalak oldum şekil A daki gibi :) Ayrıca Çayyolu köyünün sağlık ocağının yanında Katremiz mutfağında Antakya mutfağına misafir olup lezzetleri tatmıştık çok güzeldi yazısı gelecek yakında :) 

Neyse efendim bizim küçük hanım uzun yol yapınca biz yolda sanırım rahatsız oldu ki çok hareket etmişti şu an yan yatıyor. 2.160 gram olmuş ben 2 haftada 1 kilo almışım bizim tospa bu kilonun 700 gramını kendine çalmış meğer. Bu da göbeğimin bir anda fazla şişmesini açıklıyor. 

Artık çorap ayakkabı giymek çok zor hatta bazen eşim giydiriyor. Ben biraz kilo verdiğim için mutluyum ama çok fazla ödem tutuyorum gün içinde geçiyor ama özellikle ayak bileklerimdeki şişlikler çok rahatsız ediyor. Onu da ayaklarıma havaya kaldırarak çözüyoruz. 

Bu arada bebeğin dönmesini doktorun gösterdiği hareket de sağlamış olabilir size de anlatayım belki aynı sorunu yaşayan olur. Secde hareketi yaparak kafamın üstünde 1 2 dakika bekliyordum gün içinde bu da etkili olmuş olabilir. 

Çünkü yeri sıkıştıkça dönmesi zorlaşacaktı ve ben inatla normal doğum istiyorum. Aslında biraz fazla kilo aldım ama bütün vücuduma yayıldığı için insanlar az kilo aldım sanıyor bu da hoşuma gidiyor. 

Ebebekte geceleri 8 den 8 e kampanyalar oluyor ve ciddi indirim yapıyorlar genelde haftaiçi yapıyorlar ve ben bunların bir kısmından yararlandım. Mesela tüm giyim ürünlerini bu şekilde aldım ve 500 TL yerine 145 TL ödeyince çok mutlu oldum. Beşiğini de yine indirimli aldım. Alışveriş yapacaksanız kesinlikle indirimlere gözatın derim. 

Neyse bu haftanın sonunda da artık doğum çantasını hazırlayacağız artık 34 e merhaba diyoruz. Ayrıca yürüyüş ve yüzmeye de devam ediyoruz. 

Çok az kaldı korkmuyorum ama heyecanlıyım. Neler olacak kızım kime benzeyecek ve ben resmen Anne oluyorum çok şaşkınım. Çok farklı bir duygu büyük heyecan içindeyim. Ama hep söylediğim gibi herşeyin hayırlısı olsun. 



Yorumlar

  1. Burada okuyarak ben de heyecanına ortak oluyorum canım, Allah hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah :*

    YanıtlaSil
  2. Canım çook teşekkür ederim 🙏 Beraber bekliyoruz kuzucuğu, inşallah sağ salim gelir ☺️

    YanıtlaSil

Yorum Gönder