33. 34. Hafta Gebelik Günlüğüm

Merhabalar, sıcaklarla boğuşurken son haftalardaki hazırlıkları tamamlaya çalışıyoruz. Beşiği geldi, dolabı, alt değiştirme ünitesi falan ama henüz kurmadık. Odası için 30 kere plan yapıp vazgeçtim en sonunda orayı da ayrı bir yatak odası gibi yapmaya karar verdik. Bir süre sonra normal odası haline getireceğiz. Hastane bebek çantasını hazırladım. Sadece benimki kaldı ona da hangi çantayı hazırlasam diye düşünürken hala hazırlayamadım. 


Bu arada biz kızlarla buluştuk. Sevgili ojecem ve ojecanavari ile 4 km yürüyerek Ankamall un altını üstüne getirdik. Canımm arkadaşlarım benim süper bir gündü. Ben planımdaki Bath and body works ten almak istediğim mumlarımı da aldım. Doğum odasında kullanmak üzere fresh 2 mum aldım. Bir de aklımda damacana var :):) naparım hastanede su biterse :) 

Göbek aldı başını gidiyor ama hala geziyorum :) Kemik ağrısı diye korktuğum ağrı kıl dönmesi çıktı ve doktor antibiyotik verdi kullanıyorum dayanılmaz bir ağrısı olmasa kullanmazdım ama Parol ile de destekledim ve ilk günlere göre çok iyiyim. Ama sanırım yine küçük bir operasyon gerektirecek. Yine kilonun dezavantajları ama kızım sağlıklı olsun atlatamayacağımız bir şey olamaz. 

Herkes aynı şeyi söylüyor 'korkuyor musun' normalde parmağı kesilse 7 cihana duyuran ben hiç ama hiç korkmuyorum. Tek istediğim Berilimin sağlıklı olması, sağlıklı doğması :) İçimde korku yok sancılar beni korkutmuyor her sancıda kızıma 1 adım daha yaklaşacağım. Bu sebeple onlar benim için sancı değil denizin beni kızıma kavuşturacak dalgaları onlar. Her türlü boğuşurum ben onlarla :) 

37 38 de doğacak gibi hissdiyorum ben o zaman kaldı 2 3 haftamız sağlığınla gel Berilim :) 



Yorumlar