Elidor Saç Kremi Canlı ve Dirençli Saçlar

Merhabalar, son zamanlarda çoğu insan saç kremi kullanmayı bıraksa da maalesef ben hala saç kreminin bırakamayanlardanım. Saç kremi olmadan maalesef röfleli saçlar yumuşak olmuyorlar. Hangi şampuanı kullanırsam kullanayım tam olarak yumuşak olmasını istersem mecburum saç kremi kullanmaya.. Son zamanlarda önce kalıcı ve güzel kokusuyla dikkatimi çekti sonra da saçımdaki etkisiyle.. 


İlk olarak eşim fark etti. Parfümün çok güzel dedi ama saçımda parfüm yoktu ve duş alalı 2 gün olmuştu. Sonrasında saç kremini koklattım ona bu koku mu diye evet dedi. Ben bile şaşırdım çünkü saçım yağlıdır ve o güzel kokudan normalde eser kalmamalıydı. Demek ki gerçekten kalıcıymış. 

Saçlarım gerçekten daha parlak ve daha güçlü. Ancak saç kremi saçıma yaklaşık 2 hafta sonra alıştı. Uyum sağlaması biraz zaman aldı ve uyum sağladığında ise saçlarım hem yumuşak hem de pırıl pırıldı. Ayrıca mesela saçlarımı normalde 25 dakikada düzleştiriyorsam şu anda bu süre 10 dakika gibi bir süreye indi. Saçlarım daha pürüzsüz ve dolaşmıyor.

Ben saç kremlerini herkesten farklı kullanırım yalnız bu bir tavsiye değildir çünkü çoğu insanın saçı benim uygulamamda çok dökülür. Şöyle yapıyorum tüm saçıma kremi uyguluyorum ve hiç beklemeden yıkıyorum. Ardından şampuanladıktan sonra tekrar uçlara uyguluyorum ve yıkıyorum. Ne dökülme yaşıyorum ne de farklı bir yan etki. Ama dediğim gibi herkeste farklı sonuç yaratabilir lütfen denemeyin. Ya da denerseniz dökülme yaparsa sebep budur. 

Gerçekten saça canlılık katıyor ve koparak dökülmeler hayal oluyor. Bu sebeple severek kullandığım saç kremi oldu ve tekrar alabilirim :) 

Yorumlar