Pure Beauty Super Sheer Silky Touch Yüz ve Vücut İçin Güneş Kremi

Merhabalar, hamileliğimin başlangıcı kışa denk gelse de ben başından beri hep güneş kremi kullandım. Şu aralar daha çok kullanıyorum unutursam da fondötenlerim zaten spf korumalı bence hamile olun olmayın siz de benim gibi yapın çünkü maalesef ki güneş affetmez leke yapar. 


Ben bu kremi kullanıyorum şu anda ve oldukça memnunum. Yağlı cildime rağmen yağlı his bırakmıyor tabi çok fazla sürmediğiniz sürece. Ayrıca öyle ciltte maske gibi bir his de bırakmıyor ve en önemli özelliği ise beyaz beyaz durmuyor ciltte... 

Aslında yoğun yapısı var ve ben yoğun yapılı güneş kremlerini de pek sevmem ama bu kremi yeterli miktarda uyguladığınızda rahatsızlık hissi vermiyor. Şimdilik çok sık dışarıya çıkmadığım için 30 spf bana yeterli geliyor ama ilerleyen zamanlarda 50 spf ihtiyacım olacak. Ve sanırım evdeki ürünler bitince sadece bu markayı alacağım. 

Ürünü vücut içinde kullanabiliyorsunuz ve vücutta da oldukça etkili bir krem. Hem yağlı his bırakmıyor hemde koruması oldukça başarılı. İçerisinde Bulgar gül suyu ve antioksidan olduğunda cildin nem dengesini koruyarak hem güneş koruması sağlıyor hemde yatıştırıyor.

Ürünü Watsons'tan alabilirsiniz. Yanlış hatırlamıyorsam indirimde 25 TL gibi bir fiyata almıştım ama SPF miktarına göre fiyatları değişiyor. 

Yorumlar