Solenne den Gönlümü Fetheden Paket

Merhabalar, katıldığım bir etkinlikte sponsor olarak bizlere hediye gönderen Solenne firmasının ürünlerini deniyordum ve Snapchat dahil heryer bangır bangır anlattığım tırnak balsamlarını çok sevmiştim ve bitmek üzereydi. Tam bu sırada firma yetkilisi Ebru Hanım benimle iletişime geçip bir paket göndermek istediklerini söyledi ben 1 ürün beklerken firma cömertlik yaparken bir çok cici ürünlerini göndermiş. Şimdi şöyle bir göz atalım yakında hepsi tek tek yorumlanacak. 


Tırnak balsamları kesinlikle mükemmel hamileliğin 9. ayına girdiğim şu günlerde bile sabah akşam bu ürünü uyguladığımdan sanırım tırnaklarım adeta demir gibi. Çok çok memnunum. Annemde kullandı ve inanılmaz sevdik. Özellikle tırnak etlerini çok güzel yumuşattı ve tırnaklarımı güçlendirdi. Detaylı olarak yorumlayacağım yakında.. 

Bugün nailart ürünlerini denemeyi planlıyorum ama o kadar şirinler ki bakışarak seviyoruz birbirimizi. Topuk kremi muhteşem kokuyor şu an beni sadece bu krem kurtarabilir sanırım. Topuklarıma yoğun ve güçlü bir krem gerekliydi ilaç gibi oldu. 

Vee en en önemlisi hamilelerin korkulu rüyası sıkılaştırıcı ve cildin elastikiyetini koruyan bakım yağı, bir ürünümün bitmesini bekliyorum kullanıma geçmek için bu ürün adına özellikle çok heyecanlıyım. Sevgili Ebru Hanım ürün hakkında bolca bilgi verdi ve şu an rahatlıkla kullanabileceğimi söyledi. Bu yüzden içim çok rahat ürünü kullanmak için gün sayar durumdayım. 

Hediyeleri için firmaya çok teşekkür ederim. Emeklerine sağlık. Daha önce susuz manikür setlerini denemiştim o da oldukça başarılıydı bu ürünlerinde çok başarılı olacağına eminim.

Bu arada söylemeden geçemeyeceğim online satış mağazaları var ve sokak sokak aramanıza gerek yok. Tek tıkla tüm ürünleri alabilirsiniz. Online mağazası için tık tık...


Yorumlar