36. Hafta Gebelik Günlüğüm

Merhabalar, doğuma sayılı haftalar kala minik tospam sonunda güzel pozlar vermeye başladı. Doğum yaklaştığı için annelerimiz geldi ve son hazırlıkları tamamlamaya çalışıyoruz. 


Son haftaların hatrına böyle güzel bir poz yakaladık. 2 Yeşim 1 Beril'li fotoğraf :) Ekrandaki hanımefendi bizim Beriliko :) Biraz suratını asmış ama yine de güzel bir poz yakaladık diye çok mutluyuz. 

Bu haftanın en belirgin değişikliği karnım hep aç, inanılmaz yiyorum ama maşallah diyeyim kilo da almıyorum hatta bir ara kilo bile verdim. Ve geçen sabah bir sancı ile uyandık 1 saat boyunca 15 dakika da bir yokladı sonra doğum eğitiminde öğrendiğim gibi ılık duş aldım sonrasında yine biraz sürdü ve geçti. Evet biraz erkendi ama kızıma kavuşacağım diye çok seviniyordum. 

Çantalarımız hazır, gece uykularım berbat Beril geceleri inşaat yapıyor resmen çok fazla hareketli hatta bazen o hareketler canımı yakıyor ama o iyi olsun herşeye razıyım. 

Her hafta kontrole gidiyoruz ama sanırım belirli bir haftadan sonra 2 3 günde bir gideceğiz. Beriliko döndü kafası aşağıda yine tepeye çıkmazsa inşallah suda doğumu gerçekleştireceğiz havuzumuz geliyor biz belirli hazırlıklar yaptık bunun için, sadece minnak topamızın gelmesi kaldı. En son kontrolde 2600 gramdı şimdi 3000 olmuştur bence kilosu normal gidiyor merakla bekliyoruz kızımızı :) 



Yorumlar