Aussie Miracle Recharge Frizz Remedy

Merhabalar, bazı ürünler vardır herkes çok sever ama size iyi gelmez. Zaten şunu iyi bilmek lazım her ürün herkeste aynı tepkiyi vermez. Mesela bir şampuanı alıyoruz herkesin olumlu yorumları var ama sizin saçınızda işe yaramadı. Hemen firmayı suçlayamazsınız ya da size tavsiye eden kişiyi suçlayamazsınız. Bir sürü etken var iyi gelmemesi için, 1 beslenme saçı çok etkiler, 2 suyun sertliği, 3 kullanım sıklığı ve miktarı da etkiyi fark ettiren sebepler arasındadır.

Yine böyle bir kremle anlaşamadım ama ben çok farklı bir amaçla kullanıp çok daha güzel sonuç elde ettim.


Mesela saçıma uyguladığımda belki de gebelikten o kokunun saçımda kalması beni rahatsız etti. Saçımda herhangi bir etki gözlemlemediğimde de ürüne tepki olarak bir süre kullanmadım. Sonra tekrar kullanmak istedim ve farklı bir kullanım şekli ile çok da başarılı olduğunu fark ettim. 

Ürün normalde ıslak kuru saça uygulanıp durulanmıyor. Ben öyle kullandığımda verim alamadım. Bir kaç denemeyle farklı bir yöntem geliştirdim. Ben duş öncesi maske gibi uyguluyorum kokusu böylelikle daha az rahatsız ediyor. Ardından duş esnasında yıkıyorum. Aslında çok güzel dalgaları çok güzel olan saçlarım vardı. Hamilelikte düzleşmişti ve kurtaramamıştım. Bu ürün saçlarımın kaybolan dalgalarını ön plana çıkarttı. 

Yani kısacası ürün kuru ve ıslak saça uygulayıp durulamadığımda işe yaramadı. Ama gelin görün ki saç maskesi olarak kullandığımda ürün beklemediğim derecede muhteşem bir performans gösterdi. Şimdi dalgalarımla barıştım saçımı düzleştirmeden de dışarıya çıkıp kendimi iyi hissediyorum. 

İşin özü, ürünü kötü işe yaramıyor diyip bir kenara atmayın farklı dönemlerde deneyin ve farklı çeşitlerde kullanın yine etki görmezseniz o zaman boşverebilirsiniz. Ama bence ziyan etmeyin, ben hiç sevmiyorum ürün ziyan etmeyi. Tamamen kullanamayacak durumdaysam kullanabilecek birine veriyorum.



Yorumlar

  1. Kesinlikle her ürün herkeste aynı etkiyi vermiyor sana katılıyorum :) Bir üründen hemen vazgeçmek bana göre de değil bi kaç defa daha denenmeli sonra olmuyosa bırakılmalı :) Bu ürünü ilk defa gördüm

    YanıtlaSil
  2. Çok sevindim benim gibi düşünmene genelde insanlara bu durumu anlatmak için çok fazla uğraşıyorum. Bilinçli insanın hali gerçekten bambaşka. Çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder