Avon'un Sevdiğim Peelingleri

Merhabalar, herkesin bir takıntısı vardır ya benimki de peeling. Sanki peeling yapmadan duş alırsam eksik gibi hissediyorum kendimi. Son zamanlarda Avon marka peelinglere taktım kafayı özellikle birazdan bahsedeceğim tropikal kokulu olanlara :) Beni tanıyanlar bilirler koku benim için çok önemlidir.


Senses serisinin mis kokulu peelinglerini çok sevdim. Gerçekten inanılmaz tropik kokuları var insanı resmen ıssız bir adaya götürüyor :) Tek sıkıntı tanecikleri çok iri ve baya ovmanız gerekiyor ama bu koku için katlanılır bence :) 

Vee Şu tatlı kokulu peeling :)  Tatlı koku severlerin seveceği kremsi yapılı bir peeling. Tanecikleri oldukça iri ve sert ve ovarak tüm ölü derilerden kurtulurken bir yandan da cilde nem veren bir peeling. Eğer cildiniz kuruysa ve peeling severseniz tam size göre bu yapı.. 

Avon üyeliğim olduğu için ben farklı fiyata alıyorum ancak sanırım ürünlerin fiyatları 5 ile 7 TL arasında değişiyor. Boyutlarına ve kullanım sürelerine bakarsanız bence piyasadaki bir çok ürüne oldukça uygun fiyatlı. 

Güneş kremi de fotoğrafa karışmış, onu henüz deneyimlemedim onunda yorumları yakında burada olacak. 



Yorumlar