Hamilelikte Oluşan Sorunlara Çözümler

Merhabalar, gebelik süresince çok sorun yaşamadım ama yaşadığım sorunlara hep çözüm bulabildim. Bitkisel veya farklı kaynak araştırmaları ile daha konforlu gebelik geçirmek için elimden geleni yaptım. Şimdi bu bilgileri sizlerle paylaşmak istiyorum. 


38. haftayı bitirirken artık yaşadıklarımın kısa özeti ve çözümlerini sizlerle paylaşmak istedim. 

İlk olarak kabızlık sorunu hiç yaşamadım. Sebebi ise salçalık kırmızı biber. Bu kırmızı biberi menemen yaptım yedim. Kızarttım yedim. Yumurtalı yaptım yedim ama sayesinde hiç haftalar süren kabızlık yaşamadım. 

38. hafta bitiyor ve resmen cehennem sıcaklarına denk gelmeme rağmen hala ayaklarım davul gibi şişmedi. Sebebi ise günde en az 5 litre su içmem ve boş vakit buldukça ayaklarımı yükseğe kaldırmam. Çok ama çok faydasını göreceksiniz. 

Klima rahatsız ediyor beni siz de benim gibiyseniz sıcaklarla başa çıkmak için su püskürten bir vantilatör alın inanılmaz işe yarıyor hem karşısında uyuyorum bile hiçbir zararını görmedim. 

Açlık krizleri, evet aslında çok kilo aldım ama eğer bir şeyleri engellemeseydim çok daha fazla alırdım. Peki ne yaptım ? Gece açlık krizlerini meyve veya yoğurt ile atlattım çok faydalı oluyor. 

Kilodan dolayı ayaklarım 1 numara büyüdü bunun için açılabilen bir ayakkabı tercih edin ve rahat olsun topuksuz çok daha kolay atlatırsınız. 

Doğum sonrası uykusuz kalacağız, vakit buldukça uyuyun. 

Bunun dışında aklıma bir şey gelmedi ama sormak isterseniz tüm sosyal medyada Yesimdedi olarak bulabilirsiniz beni :) 

Şimdilik hoşçakalın..

Yorumlar