Katremiz Antakya Mutfağında Kahvaltı Etkinliği

Merhabalar, maalesef yine yazısı geciken bir etkinlik ancak lezzetler hala damağımda olduğundan yazarken kesinlikle zorlanmıyorum. Hatta gidip tekrar mis gibi bir kahvaltı keyfi yapasım var ama her an doğum tehlikesi olduğu için hastane ve doktoruma biraz uzak olduğu için riske atmıyorum ama doğum sonrası Beriliko yla mutlaka bir kahvaltı keyfimiz olacak :) 
 Etkinlik sahibesi sibelintarifdefteri ne bir kere daha böyle güzel bir mekanla bizleri tanıştırdığı için teşekkür ederim. 


Kahvaltı da künefe ağır gelir diye düşünüp yemedim ama gözüm de kalmadı değil. Eşimle künefe yemeye de mutlaka gideceğiz eşim çok sever çünkü ee karısı da ısmarlasın bu muhteşem künefeden değil mi ? 


Gördükleriniz tamamen yöresel lezzetler. Kömbe ve karadut suyu.. İlk defa tattım ben kömbeyi ancak oldukça lezzetliydi, farklı bir tadı vardı ama hani insana yedikçe yediriyordu.


Tüm lezzetler Antakya yöresine aitti ve ben bu mutfağı tanımaktan, lezzetlerini tatmaktan büyük keyif aldım. 


Özellikle bu reçelin lezzeti benden tam puan aldı. Yanlışlıkla parmağımı bile ısırdım yani inanılmazdı. Bu mekanın en sevdiğim özelliği beğendiğiniz ürünleri satın alabilme şansınız var. 


Biberli ekmeğini ayrı bir sevdim. Çünkü acı dikkatli ol dediler bana acısı o kadar lezzetli geldi ki ben ki acı yiyemeyen insan şaşırdım lezzetine. Hatta böyle 2 3 dilim yedim ( sonra neden şişko oldum) 


Yeni tanıştığım ve ismini unuttuğum bir lezzet. Ancak ben böyle güzel bir şey yemedim ya hem hafif hemde çok lezzetliydi. 



Zeytin bile Antakya usülüydü. 

Ben şahsen gerek sahibinin güzel yüzlülüğünden gerekse lezzetlerinden ve hijyeninden çok memnun kaldım. Tam olarak aile mekanı :) Küçük şirin bir yer ve tüm ürünleri organik, has Antakya lezzeti. Çayyolu Sağlık Ocağının hemen yanında mis gibi bir mekan. Katremize ailenizi alıp benim yerime de brunch yapın. Çok memnun kalacağınız bir mekan olacağına eminim.. 







Yorumlar