Su Natural Alaçatı Mis Gibi Organik Şampuanlar

Merhabalar, geçenlerde sunatural den inanılmaz güzel şampuanların olduğu bir paket aldım. Ön izlememde şampuanların kokusunun muhteşemliğinden bahsetmiştim ancak tek güzel yanı kokusu değilmiş kullanınca çok daha iyi anladım gelelim detaylara,


Solda gördüğünüz beyaz olan yılang yılanf özlü olanı eşim kullanıyor çünkü onun saçları kuru. Bu kullanım dönemi zarfında şampuan dışında herhangi bir ürün kullanmadık ikimizde. Tabii ben çoktan bitirdim şampuanımı ama eşim henüz yarısında ve gözlemlediklerimizi sizlerle paylaşmak istiyorum. 
Eşimin ciddi bir kepek sorunu hatta dönemse kulaklarında bile kuruma olur ki yine oldu, ancak bu kuruluğu bu şampuanı kullanırken yaşamadı ve kepekten de eser yok. Tek bir ürün ile bugüne kadar tamamen kepek yok olmasını hiç yaşamadık. Bu beni çok şaşırttı zaten firmayı ayakta alkışlıyorum. Gerçekten çok başarılı. Ayrıca saçları yumuşak ve oldukça dolgundu ki bundan memnun kaldık. Ayrıca dökülme diye bir sorunumuz olmadı. Kısacası şampuan eşimin saçıyla çok iyi anlaştı bunu da ürünün içeriğinin organik olmasına bağladım. Demek ki gerçekten organik olduğundan tüm sorunları ortadan kalkıyor ki bundan sonra eşim şampuanını buldu. 

Benim kullandığım normal saçlar için olandı. Aslında benim saçımda yağlıdır ama bu şampuanda benim saçıma çok iyi geldi .Tek başına kullandığımda bir sorun olmadı yumuşaklığında ama karışıklık açmak zor oldu biraz yani ben ya saç kremi ile ya da bakım yağı ile desteklemek zorunda kaldım. Tabiki bunun sebebi saçımın kimyasala doymuş olmasıydı. Ama saçıma verdiği yumuşaklığı çok sevdim. Kokusu mis gibi portakal ve kalıcılığı da 1 gün kadar sürüyordu. 

Bu şampuanların en sevdiğim yönü bu kadar katkısız doğal içerikler genelde köpürme sorunu yaşatır ama ben köpürme sorununu yaşamadım. Belirli bir miktar saçlarımı temizlemeye yetti ve kesinlikle bende evdeki stokları bitirip sadece bu şampuanları kullanabilirim. 4 8 10 gözle firmanın saç kremi de üretmesini bekliyorum malum boyalı saçlar biraz sıkıntı oluyor. Bir de benim üst üstte yıllardır yapılan röfleleler olduğunu düşünürsek şampuanın saçıma yumuşaklık bile vermesi mucize :) 

Sadece şampuan değil sabun ve duş jeli üretimleri de var ve en güzel kısım ise nereden alacağım sorusunun cevabı olan online satış siteleri sunatural buradan sipariş verebilirsiniz ki bu kadar temiz içeriğe rağmen organik olmasına rağmen fiyatları oldukça uygun :) 

Firma sahipleri karı kocanın bahçelerindeki zeytin ağaçlarını değerlendirmek istemesiyle başlamış. Zeytinyağında bulunan tüm antioksidanları taşıyabilmesi için tekrar formülize etmiş. Zeytinyağındaki antioksidanları, portakal kabuğunun doğal peeling özelliğini,portakal suyunda bulunan vitaminleri ve lavantada bulunan nemlendirici sakinleştirici bileşenlerin hepsini bir sabunlarda birleştirmişler. 

Daha fazlası için sitelerini incelemenizi tavsiye ederim. Orada yaşlanmak isterdim fotoğrafları bile oldukça güzel. 

Sitelerinde neden sunatural ürünlerini tercih etmeniz gerektiğini verdiğim linkten öğrenebilirsiniz. Her şeyden önemlisi soğuk sıkım zeytinyağı ile ürettiklerini okuduğumda zaten benim için yeterli oldu. Eğer sizde içeriğe önem veriyorsanız bence düşünmeden suntural ürünlerini tercih etmelesiniz.





Yorumlar

Yorum Gönder