Natural Herbs Meyve Özlü Çam Terebentinli Şampuan

Merhabalar, Beriliko doğdu diye biraz ara verdim yazılara ama şimdi kaldığımız yerden devam edebiliriz. Geçenlerde katıldığım #sibelvetolunayilebaharyemeği etkinliğinde tanıştığım şampuandan bahsetmek istiyorum. 


Biraz önce çıktığımda duşta bile kullandım ve sanırım bitti ya da eşimin kullanacağı kadar şampuan kaldı içinde ama inanılmaz sevdim. Nedeni ise kokusu saçta gerçekten çok uzun süre kalıyor bu da oldukça şaşırtıcı.. 

Saçları az miktarla çok güzel temizliyor. Ve saça hafif hacim vererek yoğun görünmesini sağlıyor. İçerisindeki çam terebentini benim saçımda yağı dengeleyerek dökülmeyi azalttı. Eşimle ortak kullandık yine ve kepek sorununu çözdü. 

Herkes saçımın limon koktuğunu söylese de ben yoğun meyve kokusu alıyorum. Şampuanda en sevdiğim özellik saçları çok güzel arındırması oldu. İçeriği oldukça temiz kaçındığımız bir sürü maddeyi içermiyor. Tekrar alabileceğim oldukça başarılı bir şampuandı ama önce stoklar bitmeli :) 

Ürünü buradan alabilirsiniz bence gayet güzel bir fiyatı da var. 



Yorumlar