Bitenler #39

Merhabalar, Beril'in uykusundan istifade ederek yine attım kendimi pc başına.. Hemen son zamanlarda bitirdiğim bir kaç üründen bahsetmek istiyorum sizlere.. 


Uni Çamaşır Yumuşatıcısı, Berilikonun kıyafetleri için kullanıyorum. Bence gayet de güzel yumuşatıyor ve güzel kokuyor. Şimdi farklı bir markayı aldım ama bunun kadar memnun değilim sanırım tekrar alacağım. 


Avon Serinletici maske, sanırım yoğun serinletici etkisi dışında aman aman bir etkisi olmayan bir ürün. Ama hamileliğimde cayır cayır yandığım günlerde çok iyi gelmişti. 

Sephora Rahatlatıcı Tonik, bu bitirdiğim sanırım 3. şişe. Çok severek kullanıyorum tek sıkıntısı alkol kokusunun çok yoğun olması biraz rahatsız ediyor. Ama cildi güzel yatıştırıp, ferahlatıyor. 

Aussie Miracle Recharge Frizz Remedy, normal kullanımı ile saçım barışmayınca farklı bir şekilde kullandım ve işe yaradı gerçekten detaylı yazısı için tık tık.


Urban Şampuan, ben bu şampuanı çok çok sevmedim. Yani gayet sıradandı ve saçımda ekstra bir özelliğini gözlemlemedim. Ürüne karşı nötrüm. 

Avon Peeling, bu kaçıncı şişe bilmiyorum ama çok seviyorum bu seriyi ve peelinglerini. Aslında tam olarak sevdiğim tarzda değiller ama kokuları sebebiyle çok severek kullanıyorum. 


Avon Duş jeli, eşimle kokusuna bayıldık. Mis gibi çam kokusuydu bence bana babamı hatırlattı. Babam evimizin önüne çam ağacı dikmişti şimdi kocaman oldu bunu kokladıkça aklıma hep babam geldi. 

Dove Saç Kremi ,kullandığınız süre boyunca saçlarınız onarılmış ve bakımlı ama kullanım bittikten sonra etkisi geçiyor. 

Natural Herbs Meyve Özlü Çam Terebentinli Şampuan, çok severek kullandım detayları için tık tık...

Desert Essence Organics Duş Jeli,  kokusu çok kötü, köpürmüyor ve ben hiç sevmedim. Benim tarzım değil kesinlikle almayacağım bir daha.. 


Estee Lauder Re-nutriv Body Creme, ben çok başarılı bulmadım, herhangi bir etkisini gözlemlemedim.

Vissmate Çamaşır Suyu, en sevdiğim eşimle çamaşır suyu kavgası yapmıyoruz sayesinde bittikçe alacağız şu an son şişedeyiz. 

Bath And Body Works Köpük Sabun, çok yoğun vanilya kokusu beni artık rahatsız ediyor zor bitirdim bir daha bu türünü almam. 


Bioder Tüy Azaltıcı Serum, tüyleri geç çıkartma ve azaltma etkisi var ama katlanılmaz bir yapısı ve kokusu var. 

Watsons Sünger, ürünü çok emiyor ve çok sert bir süre kullandım ama tekrar almayacağım. 

Mini şampuan ve saç kremi, limonlu olduğu için sevdim ama saçımda ekstra bir özellik farketmedim. 

Softem Kayısı Yağı, özellikle kırılan tırnaklarınız varsa mutlaka geceleri masaj ile tırnaklarınıza yedirin çok etkisini göreceksiniz. 

Glamglow maske, detaylar için tık tık..

Cosmed Tüy Azaltıcı Serum, ben etkisini gözlemedim. 

Alix Avien Oje, tam bittiği gün hiçbir yerde bulamazken buldum. Muhteşem bir renk, numarası 232 :) 

Erborian CC krem, detaylar için tık tık...

Rival De Young Tırnak Sertleştirici, tırnak etlerini güzel nemlendirip kırılmaları önlüyor. Denk gelirsem tekrar alabilirim.

The Body Shop Tırnak Bakım Yağı, muhteşem bir kokusu vardı, bittiğine çok üzüldüm. Fırçalı başlığı çok kullanışlıydı atarken içim acıdı. 

Rebul Sabun, mini bir üründü ama kokusu oldukça güzeldi, devamını alacağım kesinlikle.. 

Evet son zamanlarda bitirdiğim ürünler bunlardı. Beril uyumadan tamamladım çok şükür :) Şimdilik hoşçakalın.. 






Yorumlar

  1. Avondan son bir yıldır vücut spreyi harıcınde hıcbırsey almıyorum. Çünkü yazdıklarının hıcbırını yapmıyor:)

    YanıtlaSil
  2. Evet bir çok ürünü vaadini gerçekleştirmiyor bende peelinglerini duş jellerini seviyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder