Denebunu.com Kasım Ayı Paketi

Merhabalar, yepyeni bir site keşfi ile sizlerleyim. İnstagramda arkadaşlarımın profilinde görünce önce inanamadım çünkü ürünlerin mini boylarını hemde ücretsiz kargo ile kapınıza kadar getiren bir sistem. Üye oldum ve gelen mailler arasında kasım ayı kutusundan bahsettiğini görünce şansımı demek istedim ve belirli sayıda gönderilen kutulardan biri de bana geldi bakalım içinde neler varmış :)


Kotex ki belirtmeliyim en sevdiğim markadır zaten vazgeçmediğim yıllardır ped, DR. Beckmann renkleri karıştırmayan mendil ki daha önce denemiştim çok beğenmiştim yine deneyimleyecek olmak süper ve son olarak da Sothys marka temizleme sütü, işte bu çok yeni benim için bakalım nasıl bir ürün :) 

Evet bundan sonraki yorumlarım hem sitesinde hemde tüm sosyal medya hesaplarımda olacak. www.denebunu.com a teşekkür ederim :) 




Yorumlar