Urban Decay Vice Lipstick 714

Merhabalar, zamanında tam bir ruj delisiydim ama uzun zamandır 1 tane bile almamıştım. Sonra Urban Decay ın yeni serisi gözüme çarptı ve 59 TL de olunca hemen bir şans vermek istedim. Hemen yakından inceleyelim.


Ambalajı çok şık öncelikle onu belirteyim. Kırmızı rujları sürmeyi severim ama bir süre sonra dağılması rahatsız ederdi beni ancak bu ruj dağılmıyor hiç.


Ürünün duruşu bu şekilde. Bence çok çok güzel bir rengi var. Yiyip içsem de saatlerce dudakta kalabiliyor. Kusurları belli etse de diğer mat rujlara oranla daha az belli ediyor bu da benim favorim olmasını sağladı. Malum çocukluktan kalma bir dudak izim var ve çok canımı sıkar. Mat rujlardan hep kaçardım ama bu renk, bu ruj kesinlikle kusurlarımı belli etmedi.


Bendeki duruşu ise böyleydi ve herkes rujumu sordu. Güzel duran bir kırmızı arayışındaysanız kesinlikle tavsiye ederim. Ürünü Sephora mağazalarında ve online satış sitesinde bulabilirsiniz. Şimdilik hoşçakalın Beriliko beni çağırıyor :) 


Yorumlar

  1. Çok yakışmış gerçekten Yeşim, güle güle kullan! Ben de beğendim bu Vice rujların yapılarını...

    YanıtlaSil
  2. Dağılmaması çok iyi. Size de yakışmış. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  3. cok yakısmıs bayıldım sendeki duruşa :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder