#Ankaralıbloggerlarmerhaba2017 Etkinliği

Merhabalar, geçtiğimiz pazar günü sevgili ebrulimakyajim ve renklidosyam ile çok keyifli bir etkinliğe katıldım. Berilikom hasta olmasaydı o da katılacaktı bize ve ben çok daha fazla kalıp, daha fazla sohbet edebilecektim ama maalesef olmadı. 2 saatlik sohbet bile güzel arkadaşlarımla çok keyifli geçti. Gelelim detaylara..



Mekanımız carmelos cafe ydi. Onun için ayrı bir yazı yazacağım çünkü mutfağını bile gezdik. Tek kelime ile muhteşemdi. Çok ama çok sevdim. Sağolsun Bahar hanım bizleri çok güzel ağırladı. Çok teşekkür ederim tekrar..


Ayrıca şu an bir kampanyaları var değerlendirmek isteyenler için paylaşıyorum.
Timboo’larda yapacağınız 140 TL harcamalarınızda; MarlindaEthnicFoods veya Carmelos’ta, sunumuyla ünlü CafeGourmand hediye!
Hafta içleri 14:00-18:00 saatleri arasında, hafta sonları ise tüm gün kullanabileceğiniz çift kişilik hediyenizi 15 Ocak 2017 tarihine kadar kullanabilirsiniz.

Özellikle beyaz çikolata çorbasının tadı hala damağımda. İnanılmaz lezzetli ve müthiş bir sunum.


İsmimize özel el kartlarımız ise lazermarkalama_mavitasarim dan. İsmimizi ise Seher kendi yazmış, hayran kaldım.. Fotoğraflarımda sıklıkla görebileceksiniz hep saklayacağım, müthiş bir anı oldu.



Bu minik mutluluk ise lali.design dan. Ankara içine teslim yapılabilen bu minnoşların keşke şehirdışına da gönderimi olsaydı anneciğime gönderirdim. 


Yaklaşık 1 yıldır evimin temizliğinin emanet ettiğim vissmateturkiye bizimleydi. Bu yeni ürünlerini de denemek için sabırsızlanıyorum.



Cecile Kozmetik de bizlere destek olan firmalar arasındaydı. Ben bu glosslarını çok seviyorum zaten ama göz kalemini bugün denedim. 10 saat kadar öyle gözaltlarıma inmeden durdu. Yana kayanlar biraz aktı ama hiçbir kalem bende bu kadarını başaramazdı. Yani oldukça sevdiğim bir ürün oldu. 


termalife maskeleriyle yanımızdaydı. Çok merak ediyorum gerçekten hakkında çok güzel şeyler okudum. İlk fırsatta deneyimleyim, görüşlerimi paylaşacağım. 


restorex ise bizlere bu hızlı uzama etkili sıvı saç kremi ile geldi. Hızlı uzama şu aralar çok tercih ettiğim bir şey değil ama severek kullanıp yorumlayacağım. 


İlk defa cilt_bakim_saglik sayesinde LR ürünlerini deneyimleyeceğim. Bakalım Aleo Vera alerjime rağmen nasıl anlaşacağız. 


henkel ise sevdiğimiz ürünlerini bizlerle paylaşmış. Özellikle evimde yıllardır kullandığım Pril i görünce çok sevindim. Yine severek kullanmaya devam edeceğim. 


Vernel in muhteşem kokusuna bayıldım. Hep ambalajı beğenip geçiyordum yanından ama dün ilk defa kullandım enfes bir kokusu var. 



bioblas Saç dökülmelerine karşı şampuanıyla evlerimize konuk oldu. Daha önce bir kaç ürününü kullanıp çok beğenmiştim. Bu ürünü de çok seveceğime eminim. 


Vee işte tüm sponsorlarımız bunlardı. Hepsi de seve seve kullandığım markalar. Özellikle Persil den kaç şişe bitirdik hatırlamıyorum. 

Etkinlikte emeği geçen tüm firmalara, arkadaşlarıma çok teşekkür ederim. İnanılmaz keyifli bir gündü. 


Kocaman güzel yürekli, güzel etkinlik sahibelerimiz. Tekrar canı gönülden teşekkür ederim.


Yeniyıl Hoşgeldin.. 


























Yorumlar

Yorum Gönder