Cecile Süper Volume Effect Mascara

Merhabalar, bir süredir Cecile in ballı maskarasını deniyorum snapchatten takip edenler mini mini yorumlarımı çoktan öğrendiler bir de detaylarından burada bahsetmek istedim. 


Ambalajına bayıldım resmen seyirlik, çok şık :) Annem oldum olası kendisi kirpik sıkıntısı çektiği için maskara kullanmamı hiç istemez ama bu maskara ballı olduğu için anneme bile söyledim ballı maskara kullanıyorum korkma kirpiklerim için dedim :) Gerçekten yalan yok dökülme yapmadı kirpiklerimde hatta biraz dolgunlaşma hissettim :) 


Kirpiklerime verdiği hacmi sevmedim beklediğim kadar değildi belki de beklentim çok yüksek olduğu içindi ama zaten benim minicik kirpiklerime hacim vermek oldukça zor öncesinde kıvırıcı kullanmam gerek, başka çarem yok. 

Ama kirpiklerimi özellikle uzun göstermesini sevdim :) Ayrıca kalıcılığını sevdim ağladım,zırladım akmadı da Mertle boğuştuk biraz hafif akma yaptı bende şaşırdım :) 

Gelelim fırçasına çok ilginç bir fırçası var uca doğru incelen fırçası benim minicik kirpiklerime büyük geldiğinden sanırım uygularken hep gözkapağıma bulaştırıyorum. 

Çabuk kuruyor ben genelde 2 kat uyguladım ancak sertlik oluşturmadı. En en en sevdiğim özelliği de bu oldu zaten ben sert kirpiklerden hiç hoşlanmıyorum. 

Ben genel olarak maskarayı sevdim, özellikle kirpiklerime hafif dolgunluk verdiğini hissetmek maskara kullanımını daha da sevdirdi. 

Ürünü Pino kozmetik mağazalarında alabilirsiniz normal fiyatı 24 TL indirimli farklı fiyata alabilirsiniz. 


Yorumlar