Farmasi Bebek Losyonu

Merhabalar, artık Beril için kullandığım ürünlerden de bahsedeceğim blogda bu bağlamda çok soru alıyorum. O yüzden en güzeli kalıcı bir yerde paylaşmak. 


Bir kaç farklı marka ile deneme yaptıktan sonra anladık ki Beril in teni de babası gibi Farmasi markasıyla anlaştı. 

Bir ara çok kuruydu cildi yağ kullandım, farklı markaların losyonlarını kullandım toparlamadı. Sonra Özlem hanım ın hediye gönderdiği bu losyonu denemeye başladım. Kullandığım ilk gün o kabuklu kuru cilt görüntüsü gitti ve bildiğimiz bebek teni geri döndü. 

Şimdi düzenli olarak sabah akşam bu losyon ile masaj yapıyorum cildine ve hiç bir şekilde kuruluk olmadı kullandığım süre boyunca. Hatta 1 gün unutsam bile etkisini kaybetmedi. Ama ben kokusunu çok sevdiğim için sabah akşam tüm vücuduna sürüyorum Berilin.. 

İçerisinde zeytinyağı ve papatya var. Hiçbirinin kokusunu alamıyorum ama muhteşem bir bebek kokusu var onu biliyorum. Benim zaten Farmasi üyeliğim var bir çok ürününü de denedim ancak bittikçe bu ürünü alacağımız kesin.

Hem Türk markası hemde içerikleri temiz olduğu için güvenle kullanıyorum. Hem kendimde hem eşimde hemde bebeğimizde :) 

İndirimle 14 TL ye alabileceğiniz bu losyona üye olursanız tabiki daha uygun fiyata sahip olabiliyorsunuz. 



Yorumlar