Tarçın Ve Limon Maskesi

Merhabalar, yaklaşık 10 yıldır sivilcelerimle mücadele ettiğim bir maske var daha önce snapchatte bahsettim ama 1552351251222 tane soru geldiği için yazısını daha önce yazmış olsam da şimdi tüm detaylarıyla tekrar anlatacağım. 

İhtiyacınız olan malzemeler; limon ve toz tarçın. 
Limonun yeni kesilmiş olması gerekiyor yoksa maske işe yaramıyor yıllardır denediğim için biliyorum. Neyse yeni kestiğiniz limonu toz tarçın ile tamamen karışana kadar karıştırın. Çekirdeklere dikkat edin bu maskede limonun çekirdeğine ihtiyaç yok.  Belli bir ölçü veremiyorum çünkü ben yıllardır bu maskeyi yaptığım için hep göz kararı yapıyorum. Ama olması gereken kıvam pelteden biraz daha sulu :) Yani bunu ortalama 1 tatlı kaşığı toz tarçına 2 yemek kaşığı limon olabilir ama siz kıvama dikkat edin. Pelteden biraz daha sıvı olacak. 

Maskeyi ister sivilcelere ister tüm yüzünüze sürün ama ben tüm cildime sürüyorum. Ve temizlemek için kurumasını bekleyeceksiniz. 

Gelelim bu maske ile en can alıcı noktalara; cildiniz yanmış gibi kıpkırmızı olacak korkmayın  geçici bir süre böyle oluyor. En fazla 1 saatte bu kızarıklık geçiyor. Kızarıklık yüzünden gece yapmanızı tavsiye ederim, kimse bu kızarıklığı görmemiş olur. Ayrıca kızarıklık geçtikten sonra nemlendirici sürmenizi tavsiye ederim. 
İnanılmaz yakıyor cildi hatta gözümden yaş geldiğini dahi hatırlıyorum :) 

Son olarak belirtmek istediğim bir şey var. Ben 10 yıl önce ciddi sivilce sorunu yüzünden bu maskeye başlamıştım haftada 2 kere uygulayıp iyileşmeyi takip edip sonraki ay haftada 1 e düşürdüm ve tamamen iyileşince çok çok sivilcelendiğim zaman yapmaya başladım ama yaklaşık 9 yıldır öyle çok çok sivilce çıkartmıyorum ve oldukça mutluyum. 

Hassas cildiniz varsa hiç yapmayın derim. Benim cildim yağlı karma ama kuru ciltli arkadaşlarım da yaptı ve memnun kaldı ama özellikle kuru ciltler mutlaka nemlendirici kullanmalı. 

Ayrıca her tarif herkes de aynı tepkiyi vermez ama ne limoncularla ortağım ne de tarçın satıcılarıyla yani tamamen evde uygulayıp memnun olduğum bir tarif ister deneyin ister denemeyin aklınızda bulunsun :) Ama deneyip memnun kalırsanız yorum bırakırsanız yazıma çok mutlu olurum. Umarım sivilcelerinize çözüm olurum benim kadar memnun kalırsınız. 

Şimdilik hoşçakalın bana tüm sosyal medyadan yesimdedi olarak ulaşabilirsiniz. 

Yorumlar