Bath And Body Works Dezenfektanlar

Merhabalar, bir zamanlar kolonya takıntım vardı. Ellerimi yıkasam da illa ardından kolonya kullanmak istiyordum. Hijyenik gelmiyordu bana. Neyseki o takıntımdan bir firmanın ürününü denerken vazgeçtim. Artık dezenfektan bitiriyorum deli gibi. Bu yüzden yolum Bath and body works e düştüğü zaman hemen bir kaç tane alıyorum. Ve yine geçen gün gittiğimde bu minnoları aldım.


Vanilya ve kiraz çiçeğinin kokusunu biliyorum da diğerini sırf içindeki ışıltılar için aldım. Çok tatlı ambalajları, bunları yurtdışı sitesinden görüp beğenmiştim Türkiye ye geldiğini görünce çok sevindim. 

Bu minnoşlar oldukça kullanışlı oluyor. Dışarıda elleri yıkamak kurulamak ile uğraşmak zor. Oysa bir damla ile ellerinizi rahatlıkla temizleyebiliyorsunuz. Ben çok severek kullanıyorum. 


Bunun eski ambalajını kullanıyorum hala oldukça güzel bir kokusu var. İçerisindeki partiküller eriyip yok oluyor. Ve verdiği temizlik hissi oldukça güzel.


Bu sırf vanilyalı olduğum için aldığım minnoş :) 


Bu da sırf içindeki ışıltılar için aldığım minnoş :) 

3 tanesini 39 TL ye aldım galiba tam fiyatı hatırlayamıyorum. Ama hep böyle çoklu güzel kampanyaları oluyor. 






Yorumlar

  1. Bu markanın cep boyu var bende de simli çok seviyorum.Biraz pahalı oluyor ama :D Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. Evet biraz pahalı ama ürünleri gerçekten çok tatlı ve kullanışlı :) Çok teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  3. Nerede satılıyor?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder