Bebeevi AliBabanın Çiftliği Oyun Halısı

Merhabalar,  #ankaralıannelerbuluşması nda bizlere sponsor olan bebeevi nin minnoş hediyesini deniyoruz bir süredir. Beril'in gelişimine katkı sağlayacak her şey baştacımdır. Yine sizlere sizin minnoşlarınız için bir üründen bahsedeceğim. Biz Beril henüz 5 aylık olmasına rağmen başladık mıncıklamaya ve çok sevdik ileriki aylarda olanlar için çok daha faydalı olacağına inandığım bir ürünü anlatacağım.


Muhteşem bir şey bu halı ya ben bile kurcalıyorum arada. Hatta yalana gerek yok Beril e ne alsak önce biz kurcalıyoruz eşimle. Bu halıdan nasibini aldı bizden. Sanki hayvan seslerinden haberimiz yok gibi bir ben bir Mert bastı Beril de bizi izledi.

Bu halının en sevdiğim özelliği sesli olması hayvanların üstüne bastığında hayvanların çıkardığı sesleri çıkarıyor ve hayvanları tanıtıyor. Bu sayede hayvanları kolay öğreneceğini düşünüyorum. En çok ineği sevdi hep ona basıyor. Neden acaba minik bir süt canavarı olmasıyla alakası olabilir mi ki ?



O halıyı kurcalarken bende bana bakması derdinde olunca böyle sinirli bir bakış attı bana :) Çünkü çok severek mıncıklıyor neresine dokunsa ses çıkıyor tam Berillik yani :) 

Bu ve daha güzel bebek ürünleri için bebeevi sitesine gözatabilir, n11 den online satın alabilirsiniz. He ben Sincan tarafındayım derseniz deeee Ankara Caddesi ve Vatan Caddesinde şubeleri var oradan ürünlerini inceleyebilirsiniz. 






Yorumlar