Beriliko 5 Aylık Oldu

Merhabalar, doğdu doğacak derken sevgili kızım, Berilim 5 aylık oldu bile. Ben artık kendimi iyice anne hisseder oldum. Bugüne kadar neler yaşadık minicik bahsetmek istiyorum malum her an uyanıp beni göreve çağırabilir. 




Artık dönebildiği için fotoğraf çekmek de epey zorlaştı. Çünkü hareket ediyor ve asla sabit durmuyor. Poz vermeyi sevse de sabit durmak Berile göre değil. 

Böyle minnoş güzel pozlar verdiğine bakmayın aslında işin iç yüzü bundan sonraki fotoğraflarda ortaya çıkıyor. 


Evveet artık doktorumuzun da onayıyla ek gıdaya geçtik. İlk olarak elmayı tattı Beril ve çok sevdi. Sonraki sebze çorbasıydı, tabiki bebek usülü.. Çorbayı da sevdi, önce sevmiyor gibi yapsa da sonra tüm çorbasını bitirdi ve dahasını da istedi tabiki bu hafta çok vermedim önümüzdeki hafta biraz daha fazlalaştıracağım. Ama favorisi muz. Kolay ezildiği ve tadını da sevdiği için 1 orta boy muzu yiyebildi. Fazlası için ağlasa da ben yavaş ilerlemek istiyorum. 

Benden gizli babası su vermiş ama ben suyun faydasız olduğunu bildiğim için bugüne kadar vermemiştim. Zaten anne sütünden de su ihtiyacını karşılıyor vermek mantıksız. Neyse suyu bir kaşık ile direk verdiğimizde yüzünü ekşitti. Onu da pek sevmedi gibi ama sevecektir zamanla.. 

Hoppalasında güzel oynuyor ama üşümesin diye peteğin yanında olan hoppalasında o kadar oyuncağa rağmen perdemi çekiştiriyor. Ya da asılı olan kumandalık ile oynuyor. Yine de belli bir süre hoppalasında oynuyor o da hayat kurtarıyor. En azından tuvalet molası verebiliyorum. 

Genel olarak sakin bir bebek ama aç kalırsa uzun süre etrafında olmak istemezsiniz. 
 

Yorumlar