Flormar Holografik Oje 392

Merhabalar, Beril sağolsun oje sürmek çok zorlaştı. Genelde onun uyuduğu saatler en uzak odaya gidip camı açarak donarak oje sürüyorum. Malum içerisindeki kimyasalların kokusu kızımı rahatsız etmemeli. O yüzden uzun vadede kullanıyorum ojelerimi :) 


Ne zamandır kullanmaya cesaret edemediğim ojemi sürdüm. Ve çook beğendim. İlginç tam 4 kat sürdüm herhangi bir kurutucu kullanmadım ve yaklaşık 5 dakikada tamamen kurudu. Altına tabiki baz sürdüm çünkü malum simli bir oje çıkartmak ızdırap olacak zaten bari yüzeyi mahvetmeyeyim. 

Hızlı kuruması, kalıcılığı, ve ışıltısına hayran kaldım. Sanırım 4 5 TL gibi bir fiyatı var. Color Club ojelerin 4  5 TL olduğunu düşünürsek ucuz yollu bir holografik oje süreyim derseniz tavsiyemdir. Çıkartırken kulaklarım çınlayacaktır muhtemelen ama duruşu ve kullanışlılığı süper yani buna değer..


Yorumlar