Loccitane Alışverişim

Merhabalar, benim gibi misiniz bilmiyorum ama ben bir ürüne takarsam takarım. Hatta zamanında The Body Shop markasının bir el kremini ciddi anlamda koliyle almışlığım var. Yapısını kokusunu çok seviyordum. Sevgili eşim bile gittiği heryerden alırdı bana :) 

Yine öyle takıntılı olduğum bir ürün vardı. Loccitane markasının köpük el kremi. Tam anlamıyla köpük değil aslında ama ben böyle bahsediyorum ondan. Yurtdışından almıştım çok memnundum Türkiye de olmadığını görünce çok üzülmüştüm heryerde dert yanardım. Neyseki geçen sitesinde gezerken tekrar geldiğini gördüm ve mağazasına koştum.


3 tane aldım ve artık satışta olacağını öğrendiğim için rahat nefes alarak mağazadan ayrıldım. Bir de el peelingini aldım çünkü evde peelingim bitmek üzereydi. Loccitane ın el peelingini de denemek istedim. 

Bu kremin yapısı yoğun ve köpüksü. Hemen ellere nüfus ederek yumuşacık yapıyor ve pürüzsüz bir görünüm sağlıyor. Tek sıkıntısı fiyatı ve bana çok dayanmaması. 30 ml 31 TL ve ben 1 haftada 1 tüpü bitiriyorum normal kullanım hızım ile. 

Denk gelirseniz bence girip bir koklayın ve testerını deneyin. Benim sevdiğim ilk 3 el kremi arasında :) 





Yorumlar