Mac Stone Ruj

Merhabalar, kahve tonlarını pek sevmezdim renkli makyajlar insanıydım ama bu aralar kahve tonlarına bayılır oldum. Aldığım Rival De Loop paletten belli zaten. Neyse ama rujda alışamadım gibi sanki. Sorduğum 10 kişiden 10 u yakışmış dese de ben belki alışkın olmadığımdan çok istediğim stone a alışamadım. 



Aslında böyle güzel ve asil bir renk. Mat bitişli bir ruj ve bu sebeple de dudağımdaki izleri çok belli ediyor. Aslında kullandığım diğer markalara bakınca dudağımdaki izleri daha fazla belli etmesi beni rahatsız etti. 




Aslında herkeste daha gri duran ruj bende bildiğiniz kahverengi duruyor ve orta kapatıcılığı yüzünden dudağımın pembeliği de hissediliyor. 

5 6 saat kalıyor dudakta ben yedim içtim hala dudağımdaydı. Tek sıkıntı insanların çok özür dilerim ama mal mal bakışlarıydı. O yüzden kendimi tuhaf hissettim zaten. 

Ürün güzel ancak benim diş izi ve çocukluğumdan kalma izim yüzünden ve insanların mal mal bakışları yüzünden kendimi kötü hissettiğim bir ruj oldu. Tabiki kimse umrumda değil bir kaç uygulama daha yapacağım, yani kullanmaya devam :) 





Yorumlar

Yorum Gönder