Maybelline Age Rewind Kapatıcı

Merhabalar, yine sevmediğim bir ürün ile sizlerleyim. Yazıldı çizildi içeriği kötü denildi falan ama bende yorumlamak istedim. İçeriği kötü evet o konuda katılıyorum ancak ürün hiç bahsedildiği etkileri bırakmadı bende. 


Bir itirazım daha var. Fotoğraflarda kocaman görünüyor ama minicik aslında :) Ve gördüğünüz boşluk komedi gibi çünkü en fazla 4 kere kullandım. Süngeri çamur gibi kirli görünüyor şaşılacak olay yani .


Böyle sarımtırak durdu bende zaten ki light rengi. İlk uyguladığımda çizgilere dolmadı ancak sonraki uygulamalarımın hepsinde resmen fay hattı oldu yani. Tek sevdiğim özelliği yüzde kullandığınızda pürüzsüzlük sağlıyor. Kapatıcılığı da orta.


Böyle duruyor bileğimde ama gözaltımda tek başına istediğim görüntüyü elde edemedim. Pudra ile desteklesem de maalesef yine çizgilere doldu. 





Yorumlar

  1. ben göz altlarımdaki etkisini filan sevdim az da olsa doldu mimik çizgilerime ama içeriği yüzünden bitince almamayı dusunuyorum, yoksa iyi anlaştık =)) eline sağlık canım, sevgiler <3

    YanıtlaSil
  2. Evet hep bir hevesle aldık ama içeriğinin kötülüğü yüzünden bir çok kişi vazgeçti. Bir de çizgilere dolmasa benim hemen doluyor çok sinir bozucu ):

    YanıtlaSil

Yorum Gönder