Procsin Aquabio Cilt Temizleme Suyu

Merhabalar, bir süredir severek kullandığım bir makyaj temizleme suyundan bahsetmek istiyorum sizlere. 2017 nin ilk inceleme yazısı procsin den gelsin :) 


 Ürün katıldığım Pinocosmetic in etkinliğinde hediye edilmişti ve bir süredir kullandığım için artık yorumlama vakti geldi. Yoksa yine bitecek yazısı gelmeden. 

İçerisinde alkol olmayan, parfümsüz bir temizleme suyu. Ancak üründe ilk dikkatimi çeken gözle temasından kaçınılması gerektiğiydi. Bende cilt makyajımı temizlemede kullandım. 


Bu kadar etkili bir ürün olduğunu tahmin etmemiştim ama 2 3 disk pamuk ile makyajımı kolayca temizleyebildim. Cildimde herhangi bir reaksiyona sebep olmadığı gibi tam tersine sivilce oluşumunu da engelledi sanki zira kullandığım dönemde hiç sivilcem olmadı. 

Karma cildimdeki nem dengesini çok güzel kurarak, makyajdan güzelce arındırdı. Genel olarak çok sevdim ve biterse kesinlikle tekrar alabileceğim bir ürün oldu. 

Ürünü Pinokozmetik mağazalarında bulabilirsiniz.

Yorumlar

  1. İlk defa duyuyorum bu markayı fakat İzmir'de hıç denk gelmedim

    YanıtlaSil
  2. Watsons ta satılıyor ancak eğer varsa Pinokozmetik lerde de satışını görebilirsiniz.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder