Termalife Doğal Yüz Maskesi

Merhabalar, yine bir Beril'in uyku arası yazısı ile sizlerleyim.  ankaralbloggerlarmerhaba2017etkinligi nde tanıştığım termalife ın maskesini denedim. Şimdi gelelim yorumlarıma; 


Kokusu yok kesinlikle ilk olarak onu belirteyim. Ağır çamur kokusu bekliyordum ama hiç rahatsız edici bir kokusu yok. Uyguladığınızda hemen kurumaya başlıyor sizi hiç yormuyor. 

Ürünün kullanışı ise hassas ciltler 8 dakika, normal ciltler 10 15 dakika, yağlı ciltler ise kuruyana kadar bekletiliyor. Ben yağlı cildim olduğu için kuruyana kadar bekledim ama cildim maskeyi temizledikten sonra 1 saat kadar  kıpkırmızı oldu. Bu da temizlediğini gösteriyor bence ki kızarıklık geçtikten sonra resmen bebek gibi bir cilt beni karşıladı. Öyle ki bir kaç gün hep elimi yüzümde yakaladım. Muhteşem bir pürüzsüzlük ve arınmışlık sağladı. 

Maskenin vaadi çok ama sanırım birden fazla kullanmak gerekiyor. Yaşlılık görünümünü de gideriyor aslında ama ben henüz 25 yaşında olduğum için ve yaşlılık belirtisi olmadığından bu etkiyi gözlemleyemedim. 

Detox yapıyor, sivilce oluşumunu engelliyor ve lekelerin görünümünü azaltma vaatleri arasında. Veee en ilginci ise selülitler üzerinde de bu ürünü kullanabiliyorsunuz.Bende leke olmadığı için nasıl tepki verdiğini bilmiyorum. Bende birden fazla var maskeden o yüzden 1 tanesini de anneme gönderip lekelerinde test etmesini isteyeceğim. 

Yani kısacası ben bu maskeyi çok sevdim. İlerleyen günlerde elimdekiler bittiğinde tekrar alabilirim. 

Yorumlar

  1. Ben bu Termalife'in ana merkezine gitmiştim Dalyan'da çamur banyosu falan yapmıştık çok keyifliydi ve cildi cidden rahatlatıyor tavsiye ederm :)

    YanıtlaSil
  2. Ya gerçekten çok başarılı bir maske uzun zamandır hiçbir maske cildimi böyle güzelleştirmemişti. Yazın varsa konuyla ilgili hemen okuayacağım.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve artık takipteyim :)
    Bana da uğrarsanız çok sevinirim...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder