Tony Moly Banana Hand Milk

Merhabalar, yine bir el bakım ürünü ile karşınızdayım. Bazı ürünler vardır ya ürün güzeldir belki ama size göre değildir. Kısacası beklentinizi karşılamaz, işte bu ürüne karşı hislerimde aynen böyle.. 


Çok büyük hevesle almıştım ama suç bende ürün el sütü krem değil ki istediğim oranda nem versin. Ya da belki tam olarak yaz aylarında kullanılsa çok daha verimli olabilir ama asla kışa uygun değil. 

Gerçeğe yakın muz kokusuyla kalbimi fethetti o ayrı. Ama sadece kokuyla da olmuyor bu işler. Ürün anlık nem verme ve elinize mis gibi muz kokusu vermesi dışında bir etkisini ben gözlemleyemedim. 

İlk olarak yaz aylarında sıvı formdaydı sonra hava soğumaya başladığında hemen katı forma dönüştü bildiğimiz krem formuna dönüştü. 

Hala arada kullanıyorum manikür kutumda ama gerçekten muhteşem kokusu dışında bir etkisini gözlemlemedim. Ancak bu markaya ait diğer ürünleri denemeyi planlıyorum. Kendi adıma yanlış ürün seçimi yapmışım.

Ürün Sephora mağazalarında satılıyor fiyatı sanırım 45 TL civarı çok emin değilim. 


Yorumlar