Vissmate Ürünlerini Denedim

Merhabalar, vissmate ürünleri bilmeyen tanımayan kaldı mı ? Sevgili Serap ve Hamida nın etkinliğinde, Ebru ve seher in etkinliğinde ve son olarak ankaralıbloggeranneler etkinliğinde evime konuk olan Vissmate ürünlerini evimde çok severek kullanıyorum. 

Çamaşır suyumuz bitmişti bir markete girdim direk Vissmate satıp satmadıklarını sordum. Çünkü eşim bu firmanın çamaşır suyunun kokusundan rahatsız olmuyor ve sayelerinde kavga etmiyoruz artık. Bu sebeple bittikçe alıyorum. 






Özellikle şu yeni çıkan silikonlu temizleyicisini çok sevdim. Gerçekten temizliğin daha uzun süre dayanmasını sağlıyor. Parlatıyor ve koltuğumdaki bir kozmetik ürünün lekesini tek elle temizlik yapamama yeteneğime rağmen temizledi ya pes dedim. Alır aldırırım bu ürünü dedim. Gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum yani. Zaten snapchatte lekeyi ve temizlediğim anı paylaştım. 

Yer temizleyicisinin kokusu kalıcı ve asla rahatsız etmiyor. Tüm evim mis gibi kokuyor sayesinde ve temizliği oldukça etkili. 


Vee veee son olarak arap sabunu.. Kullanmadığımız yer kalmadı, ben böyle güzel kokan arap sabunu görmedim. Her lekede, kirde kullandım. Sonuç mükemmel. Yeni ürünlerini gördüm ve hemen gidip almak istiyorum piyasaya sürülmelerini bekliyorum. 

Alın, aldırın Vissmate ürünlerini gerçekten çok başarılı. Artık her markette olacakmış. Ben peynirci de buldum bir çok ürününü ☺ şimdilik hoşçakalınn.

Yorumlar

  1. bu markaya ilk defa duyuyorum inşallah izmire dogru yola cıkmıstır :)

    YanıtlaSil
  2. İzmir de de bir çok satış noktası olduğuna eminim. Yakın zamanda tüm marketlerde olacakmış, şans vermeni tavsiye ederim. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder