Beyond Organature Eye Cream

Merhabalar, bitirmeden yazısını yazmalıyım diye düşündüğüm bir süredir severek kullandığım göz kremimden bahsetmek istiyorum bugün. Gözaltım çok çok kuru değil ama yaşımın da ilerlemesiyle artık dur deme vaktiydi ve oluşacak kırışıklar için önlem almalıydım. Bende beyond markasını tercih ettim ve çok sevdim. Gelelim detaylara..

Beyond Organature Eye Cream



En güzel yönü ise %100 organik içerik takıntısı olanlar için birebir. Marka hayvanlar üzerinde test yapmıyor ve ambalajı da geridönüşümlü. 

Ürünün içerisinde argan yağı ve ayçiçek yağı var. Kırışıklık ve ince çizgileri azatlmayı vaad ediyor ben açıkcası gözaltımı nemlendirmek ve çizgi oluşumunu engellemek için kullanıyorum. Gözaltlarıma verdiği nemi çok seviyorum yedeği var hatta indirime girdiğinde tekrar yedekleyeceğim. 

Bu ürün hakkında bana en çok sorulan soru ise morluklara etkisi.. Maalesef böyle bir etkisi ve vaadi de yok. Ama çok güzel nem veriyor. Çok çok kuru gözatlarında nasıl tepki verir bilmem ama normal kuruluğunuz varsa mükemmel nem veriyor. 

Mağazası Ankara ve Kayseri de var. Nasıl ürünlerini temin edeceğinizi merak ediyorsanız tık tık.

Şimdilik hoşçakalın. 



Yorumlar