Yves Rocher Köpürmeyen Krem Şampuan

Merhabalar, aslında saçımın çok güzel dalgaları vardı ama boyalar, düzleştirme vs derken dalgalar yok olup gitmişti. Yıllardır da bir şampuan arayışındaydım ki saçımın eski dalgaları geri gelsin. Sonunda buldum hemde ilk yıkamadan itibaren resmen aşk yaşadık şampuanla. Hemen sizlerle tanıştırmak istiyorum. 


Yves Rocher un köpürmeyen krem şampuanı, resmen saçlarımı yumuşacık yaptı ve dalgalarım geri geldi sayesinde. Hemde ne saç kremi ne de maske kullandım.

Amerika da çıkan no poo yani şampuansız saç yıkama akımıyla saçların şampuansız daha sağlıklı olacağını ileri sürüyorlardı. Haklılarmış :) 

Bitkisel formülüyle içerisinde de sülfat olmamasıyla neredeyse hiç köpürmüyor bu yüzden ilk kullandığınızda biraz fazla kullanıyorsunuz. Temizlemiyormuş gibi bir his oluşuyor saçlarınızı yıkarken ama aslında gayette güzel temizliyor. Ve tek başına mükemmel yumuşaklık sağlıyor. 

İçerisinde silikon, sülfat, paraben ve renklendirici yok. Ben indirimde 18 TL ye almıştım şu an yine 24 TL indirimde bol bol alacağım bir şampuan temizlik hissini vermese de ben şahsen çok sevdim ve bittikçe alırım. 



Yorumlar