Bionnex Bebek Masaj Yağı&Pişik Kremi

Merhabalar, sevgili Nihal'in ikizlerinmakyaji2017 etkinliğinde tanıştığım bionnex firmasının bebek ürünleri olduğunu öğrendik ve firma yetkilileri Berilikoma denememiz için ürün gönderimi yaptılar. 


İlk olarak Berilimin masaj yağı bitince hemen denedim yağı ve çok sevdim. İlk olarak ürünleri o kadar temiz içerikli ki içilse ya da yanlışlıkla yese bile bebeğimiz herhangi bir sorun olmadığını söylediklerinde çok mutlu olmuştum ve çok rahat kullanıyorum. Çünkü Beril ellerini çok ağzına sokuyor ve masaj yaptığım zaman yağın bebeğime zarar vermesinden korkuyordum bu ürün ile artık hiç korkum yok. Çok hoş doğal bir kokusu var. Bittikçe alacağım iyi
ki tanıdım bu güzel firmayı. 


Pişik kremini de bir süredir deniyorum ve oldukça memnunum. Uyguladıktan sonra Beril genelde kremlerle oynuyor bu ürünle de oynuyor ama ambalajı yumuşacık ürünü olduğu için ve içerik temiz olduğundan endişelenmeden rahatlıkla oynamasına izin veriyorum. 

Eşimde şu an firmanın saç dökülmesi için şampuan saç kremi ve serumunu deneyimliyor bittikten sonra yorumlarımızı paylaşıyor olacağız :) Genel olarak firmanın ürünlerinden çok memnun kaldım. El kremi ve temizleyicisini deneyeceğim onların da yorumları blogda olacak :) 

Firmanın ürünleri sadece eczanelerde satılıyor nerelerde satıldığını öğrenmek isterserseniz bionnexturkiye sayfasına dm atabilirsiniz, çok ilgililer hemen dönüş alabiliyorsunuz. 

Yorumlar

  1. Ayyy incili patiğini sevsinler onun :D Güle güle kullansın cildi pamuk gibi olsun bebişinin

    YanıtlaSil

Yorum Gönder