Bir Mini ALışveriş

Merhabalar, yenilerde yine bir ürün almak için gittim birkaç mağaza gezip birkaç ürün aldım geldim. Peki neler aldım onu inceleyelim beraber :) 


Alışverişim bu kadarcık :) Kiko yeni koleksiyon çıkartmış dayanamadım bir likit mat ruj aldım. Swatchını göstereceğim. Koleksiyona bayıldım müthiş şeyler vardı :) Ankara veya İstanbuldaysanız gözatmanızı tavsiye ederim. 

Rossmann dan ise Catrice allık ve Essence bronzer aldım. Deneyenbayan da görmüştüm bronzerı allık olarak daha rahat kullanılabileceğini söylemişti sırf onun için aldım henüz denemedim bakışıyoruz. 


Bu bronzer aslında ama ortası simli ve deneyenbayanın dediğine göre kullanırken mutlaka ortaya değiyormuş yani mat değil ışıltılı oluyormuş. Tam da benlik :) 


Bu da Catrice in yeni allığı. Nasıl kıyar kullanırım bilmiyorum ama çok beğendim. Rafta bir daha göremem diye hemen aldım. Zaten son 1 taneydi o da benim oldu. 

Evet mini alışverişim bu kadardı. Genelde gereksiz alışveriş yapmam ama bunları bir daha bulamama ihtimaline karşı aldım. Fiyatları hatırlamıyorum ama sanırım allık 19.90 TL ydi. 




Yorumlar

  1. Ben Rossmann'da bulamadım o Catrice'in allığını.Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  2. Ah o allık yok mu o allık :)) Güle güle kullan hepsini ^^

    YanıtlaSil

Yorum Gönder